glazenwasser of ruitenkuiser |
Reageer |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Online Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Oktober 2014 om 14:40 |
Tot een paar jaar terug had ik een ruitenkuiser en ik betaalde iets van een 15 euro voor 2 ramen die bestaan uit drie stukken, 2 ramen uit 2 stukken, een klein wcraampje en een voordeur. Zou dat op een 10 jaar tijd heel hard zijn opgeslagen? Ik heb er geen flauw benul van. Maar 70 euro gaat dat toch zeker niet zijn denk ik ?
|
|
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
O nee, 70 euro zou wel heel erg duur zijn.
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou, ik weet het zo net nog niet; het begint meestal al met voorrijkosten en dan nog de BTW. Je kunt zomaar aan de 70 euro komen!
|
|
JokeP
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het ligt er denk ik een beetje aan of ze alleen voor jou huis komen of voor meerdere huizen in de straat doen. In het tweede geval kan er natuurlijk geen sprake zijn van voorrijkosten.
Mijn ervaring leert wel dat er steeds minder glazenwassers hun diensten komen aanbieden. Verder heb ik geen idee van de prijzen maar € 70,- lijkt me wel erg veel.
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij de speelgoewinkel heb je van die watergeweren, scheutje glansspoelmiddel bij het water en schieten maar.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, hoor, Bep, zo duur is dat niet. Wij hebben elke 6 weken een glazenwasser. De ene keer doet hij alleen beneden en de andere keer alles. Voor alleen beneden rekent hij €7, voor alles €13. We hebben beneden 2 ramen met 3 stukken en een schuifpui (voordeur, wc-raam en schuurdeur+raam doet hij niet) en voor boven komen daar 3 ramen met 3 stukken bij + 2 enkele ramen). Vergeleken met jouw ruitenkuiser is hij dus wat goedkoper. Hij heeft wel een heel stel klanten in de buurt.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Online Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
die gaat waarschijnlijk niet voor die prijs naar hier komen om de ramen te doen.
En zoals JokeP al zei, vroeger zag je hier wel meerdere ruitenwassers maar nu dus ook niet meer. Och het regenseizoen is begonnen, gewoon tussen twee buien door efkes met een raamwisserke erover se en 15 euro in mijne zak steken, om tussen de andere buien door naar de kringwinkel te fietsen om te zien of ik ze daar kwijt raak. |
|
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij ons doet hij totaal 8 "raamdelen" en betalen 10 euro per keer, hij komt 1x per maand
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |