HELP! Patroon Bergere de France Collection 25, tru |
Reageer |
Autheur | |
Josefina
Newbie Lid sinds: 25 Oktober 2014 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 Oktober 2014 om 10:17 |
Wie o wie kan mij alsjeblieft helpen.!!
Ik heb Bergere garen en Bergere patroon, zit nu in het laatste gedeelte van de trui, n.l. de pas, maar kom er niet uit! De trui staat op pagina 24. Het aanzetten van de pas, gaat gepaard met het aanzetten van de mouwen. Als je strict de aanwijzingen volgt van het patroon zitten de mouwen vrijwel naast elkaar, m.a.w. er komt dan 1 mouw aan de voorkant van de trui ipv aan de zijkant. Ik kom er niet ui en helaas kan Renske mij ook niet helpen. Hoop echt dat er iemand is die mij wil en kan helpen, wij zouden ook eventueel telefonisch contact kunnen leggen wat het misschien makkelijker maakt. Bij voorbaat dank! Josje
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom. Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie,
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Josje, we zijn een forum dus we haken breien naaien knutselen beppen enz. We zijn niet alwetend, we hebben dus ook niet allemaal het
boek dat jij voor je neus hebt liggen. Bij problemen in patronen vragen we vaak of je het deel van het patroon waar jij een probleem
mee hebt hier neer kunt zetten. En dan gaan we samen met jou denken.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Soms klopt een patroon niet helemaal of het lijkt in ieder geval zo. Ik wil je wel helpen, maar dan moet ik echt meer weten. Kun je op een of andere manier het probleem beter weergeven? Bv het gedeelte dat onduidelijk is copiëren? Je kunt mij ook mailen, zie mijn profiel.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |