Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kindernaaimachine

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carina1973 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 05 December 2014
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carina1973 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2014 om 18:28
Hij is te koop voor 25. Euro bij bart smit. Er zitten geen spoeltjes bijzoals bij een vvolwassen naaimachine. Naai zelf al jaren met een pfaff dus ik heb enig idee hoe een naaimachine zou moeten werken. Deze krijg ik echter echt niet aan de praat zoals ik het zou willen. Je trekt zo de hele draad weer los.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2014 om 18:11
Als ik op sewing machine 1898 googel, krijg ik een antieke Singer te zien. Daar werd ik dus niet wijzer van. Is er een spoel in dat ding? Als er geen onderdraad is moet het een totaal ander systeem zijn. Wil je meer weten zul je toch echt even precies moeten aangeven welke machine het is.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
carina1973 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 05 December 2014
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carina1973 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2014 om 17:43
Hallo allemaal

Vandaag heeft mijn jongste dochter een leuke kindernaaimachine gekregen van het merk sewing machine 1898. Ik heb haar geholpen om de machine in te rijgen, maar hij naait alleen maar een bovendraad. er staat in de beschrijving dat je de draad via de linker kant in de naald moet steken en dan de bovendraad aantrekken en 7,5 cm draad moet overhouden. ik heb het gevoel dat ik iets niet helemaal goed gedaan heb, want als ik naai dan kan je het draad er zo uit trekken. in een "volwassen" naaimachine heb je te maken met boven en onderdraad, maar dat gevoel heb ik bij deze niet. Wie kan mij hier meer uitleg over geven wat ik waarschijnlijk fout gedaan heb. ik kom er echt niet uit...

groet van Carina
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.441 seconden.
Lang Yarns