Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Natvilten - probleem

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jannekepouk View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jannekepouk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Natvilten - probleem
    Posted: 10 December 2014 om 18:15
Hoi allemaal,

Ik ben een beginner met natvilten en ik vind het helemaal geweldig. Ik heb echter 1 probleem en dat is dat ik me niet lukt om de wolvezels mooi glad in het lapje te vilten. Het wordt wel een lap, maar veel vezels blijven er bovenuit waardoor het gaat pillen. Ik heb al vanalles geprobeerd; minder zeep, meer zeep, minder water, meer water, langer aanvilten. Niets is veranderd.
Heeft iemand tips?

Bedankt alvast!

Groetjes.
Janneke.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2014 om 18:22
Hallo Janneke.
Ik ken die techniek niet, dus kan je niet helpen.
Het zou leuk zijn als je je eerst even voorstelt aan ons.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jannekepouk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2014 om 18:53
Meteen gedaan. Dank voor de tip. Had het hoofdstuk 'even voorstellen' nog niet opgemerkt.

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2014 om 20:59
Ik vilt niet, hooguit per ongeluk Unhappy maar hier kun je misschien een oplossing voor je probleem vinden
Of ligt het aan je wol ?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru