gezocht vastmaak truc |
Reageer |
Autheur | |
cormout
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 December 2014 om 18:32 |
beste dames,
Heeft iemand een handigheidje om losse gehaakte onderdelen goed vast te krijgen op je haakwerk? Ik heb toch regelmatig, dat bv een bloemetje dan weer los gaat zitten. Zelf stop ik het draadje zigzag en heen en weer door mijn haakwerk en vaak nog eens door het lusje, zodat je een knoopje krijg. Al vast bedankt Groetjes Cormout |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik werk de draden naar elkaar toe en haal één door het werk en dan knoop ik de draden goed vast. Daarna weef ik ze zo onzichtbaar mogelijk weg.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik steek de draden in een richting weg, ga daarna nog een paar steken in tegenovergestelde richting. Ik rek het werk ook tijdens het afwerken.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik leg eigenlijk altijd een platte knoop aan de achterkant voor ik de eindjes erdoorheen weef. Zeker bij kinderen geen overbodige luxe.
|
|
cormout
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt dames, dus niemand iets vreemds :)
|
|
carlaevelien
Duizendpoot Lid sinds: 10 Januari 2014 Status: Offline Points: 138 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik probeer zoveel mogelijk onderdelen erop te zetten voordat ik het werk dichtmaak, zodat ik aan de achterkant (binnenkant) een knoopje kan maken. En anders inderdaad aan de buitenkant zo onzichtbaar mogelijk een knoopje maken, een paar keer de draad door je werk heen en dan afknippen.
|
|
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |