Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Beste wensen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
elke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Oktober 2012
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1764
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Beste wensen
    Posted: 01 Januari 2015 om 11:17
Aan iedereen een gelukkig en gezond 2015 !!!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2015 om 11:37
Daar sluit ik mij dus van harte bij aan. Voor iedereen veel brei- en haakplezier en vooral een goede gezondheid.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2015 om 12:50
Voor alle hobbydozen ook van mij, vanuit een zonnig Limburg, een gelukkig maar vooral gezond 2015! Dat wij nog maar veel van elkaar mogen en kunnen leren op dit leuke forum!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2015 om 13:00
Van de zonnige Veluwe ook een gelukkig jaar gewenst. Het knallen viel mee, de zwerfkat Midnight hadden we binnen weten te lokken en die vluchtte de hobbykamer in, Archie de ex-zwerver zat onder de bank en Obi, de veteraan, bleef gewoon meekijken naar de Justin Timberlakeshow en het vuurwerk op tv.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2015 om 13:19
Ook van mij.... Iedere al het goeds en veel haak en brei plezier voor 2015
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Augustus 2011
Locatie: Alblasserwaard
Status: Offline
Points: 336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2015 om 13:19
Iedereen de beste wensen voor 2015!
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2015 om 14:47
De beste wensen en een creatief nieuwjaar,
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2015 om 15:50
Ook vanuit Vlaams-Brabant een creatief jaar toegewenst, en dat jullie meer mogen afmaken dan garen opslaan :-)

Wij hebben om half één vannacht een pony, vijf van de zeven geiten en alle vier kalkoenen verschrikt in de verste uithoek van de wei terug gevonden. Met wat lieve woordjes toch weer terug naar de stal gekregen, waar de overige twee geiten (hangoren, misschien horen die gewoon minder) rustig nog een strootje aan het herkauwen waren.

Poes 1 schrok bij de eerste knal op en vluchtte een kartonnen doos in, poes 2 hebben we de hele avond niet gezien maar lag vanochtend rustig op zijn gewone plekje te slapen.

Al met al een vrij rustige jaarwisseling op het Vlaamse platteland
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2015 om 21:24
voor iedereen een gelukkig, gezond en rustig 2015.
Back to Top
HakenAllerleiCuracao View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 September 2013
Locatie: Curacao
Status: Offline
Points: 542
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer HakenAllerleiCuracao Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2015 om 03:42
Ook vanuit het zonnige Curacao wens ik iedereen een gezond en gelukkig 2015 met heel veel haakplezier


http://hakenallerleicuracao.blogspot.com/

https://www.etsy.com/nl/shop/DushiAmigurumi?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2015 om 09:52
Ik sluit me bij de goede wensen aan. Onze kippen waren stoïcijns, maar de haarbal wilde de hele dag niet naar buiten en na 12-en
rende hij als een voetzoeker door de keet. Maar ondertussen is hij weer vet relaxed en neemt hij meer dan de helft van de bureaustoel in Unhappy
Toe schuif eens een beetje op LOL
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2015 om 09:53
Ook ik wens iedereen een voorspoedig jaar.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2015 om 10:42
Ik wens natuurlijk alle hobbydoosjes de allerbeste wensen en creatief 2015!!!
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2015 om 10:44
alle dozen een goed nieuwjaar, met veel gezondheid en geluk en weinig kommer en kwel!
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2015 om 11:40
Voor iedereen een gelukkig en creatief jaar!👍
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2015 om 16:44
Voor iedereen een goed 2015 en een creatief jaar.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2015 om 20:32
Ook van mij voor iedereen.    De Beste Wensen Voor 2015. !!!!!
groetjes geesje
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns