Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe afkorting nodig

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuwe afkorting nodig
    Posted: 31 Januari 2015 om 17:00
Ik ken de afkorting WIP en UFO, maar ik vroeg me af is er ook een afkorting voor een enorm mislukt project ? Een mislukt project dat
achterin de kast ligt ? Of voor het mislukte project dat uit de kast komt zodat hij langzaam richting woonkamer kan ?
Voor het mislukte project dat dan weer helemaal uitgehaald gaat worden ?
 
Iemand een goed id ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2015 om 17:03
ABO = abused oject ??? AFO = Absolutely Failed Object ???

Of gewoon FLOP als in "Er ligt een Flop achterin mijn kast".
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2015 om 17:07
een EMO = enormously mislucked object waar je je voor schaamt


een EMORETOUR = helemaal uithalen en opnieuw beginnen.


waar staat wip voor?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2015 om 17:09
Ik vind EMO heel mooi, omdat daar ook de bijpassende emotie uit spreekt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2015 om 17:11
wip is dat work in progress?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2015 om 17:12
Ja...., wat had jij in gedachten? Iets met de Kama Soetra?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2015 om 17:15
nee dat is SUK Schouder uit kom
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2015 om 17:50
LGJG- Leuk Geprobeerd Jammerlijk Gefaald?
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2015 om 18:24
JMH= jammer maar helaas
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2015 om 22:54
DNTAI  do not talk about it
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2015 om 09:38
Ja EMO, daar dacht ik ook aan, maar dan als afkorting van Enorm Mislukt Object.
Op EMP = Enorm Mislukt Probeersel.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2015 om 16:43
Een foto van mijn EMO  en hij lijkt best mooi, maar de verhoudingen kloppen voor geen meter. Het had dit moeten worden.
Tijdens het breien heb ik af en toe gepast en het zat enorm strak, zo moest er nog een extra bol wol aan te pas komen (die ze gelukkig nog hadden).
Maar na het wassen deed de wol sproing en was het opeens allemaal lang zo strak niet en zat die halsopening mij echt te laag en en en
Nou ja, mijn eerste ervaring met garen van 100% wol, een dikke EMO
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2015 om 12:14
op die foto zie je ook niet hoe laag haar hals zit, als ze hem al n keer gewassen heeft.....
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2015 om 20:43
Ik ben moed aan het verzamelen om hem uit te halen, maar ik weet niet of ik dan weer dit ga breien.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2015 om 22:44
voor uithalen heb ik gewoonlijk geen moed nodig, wel om het terug te maken dan.

Gewoon doen want ge gaat het toch niet aandoen zo.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2015 om 08:55
Op ravelry gebruiken ze 'frogged'. Maar EMO vind ik wel heel goed gevonden haha!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2015 om 11:45
iemand als eens een frogged emo gezien? oftewel een enorme mislukte kikker?

Hier komt ie. Moest een omhaaksel voor de tas worden. Ik dacht ik heb hier nog soepel garen liggen dat een beetje rekt, dat gaat perfect gaan en dan spant die er mooi rond. Na 5 cm in de hoogte gewerkt te hebben heb ik maar besloten om er een tapijtje van te gaan maken voor naast het poppen bed.


en ge moogt er allemaal eens heel goed mee lachen. Doe ik ook.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2015 om 16:48
Frogged gebruiken ze denk ik omdat als je zo'n werkstuk uithaalt je dus een kikker nadoet, rip-it rip-it LOL. Da's een stap verder dan de EMO.
Ik ben aan het twijfelen omdat ik niet zo goed weet wat nu, nog een keer proberen of gewoon een kek truitje op de masjien breien ?
Gelukkig heb ik wel plezier aan het breien beleefd anders was het helemaal een sof.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2015 om 18:37
aan emoretour doe ik niet, toch niet als het al helemaal af is.
In het begin bij iets nieuws durft die kikker hier wel eens langskomen maar eens dat het af is, houd ik de deur toe.

Als je dat truitje aantrekt dan denk ik dat die halsuitsnijding best meevalt hoor.
De madam op de foto zal het nog niet gewassen hebben want nu hangt die halsuitsnijding al keilaag bij haar. ik mag er niet aan denken als ze het gewassen heeft en het zou aandoen zonder een tshirt of bloes eronder.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2015 om 11:21
Wat je met EMO's kunt doen is verharden en aan een draadje aan het plafond hangen als kunstobject. Dan krijg je er een heel andere kijk op.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.078 seconden.
Lang Yarns