Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Aangeboden: patroon Father and Fan Shawl (breien!)

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2015 om 18:30
kijk eens bij ff voorstellen
Back to Top
IrmaK View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 15 Maart 2016
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IrmaK Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2016 om 11:04
Hallo Jibs,

Een prachtige omslagdoek. Graag ontvang ik ook het patroon van jou. Ik ben voor het eerst op dit forum. Ik weet niet of jij automatisch mijn mailadres krijgt. Graag hoor ik van jou.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2016 om 12:26
Jips is sinds september niet meer op het forum geweest, helaas.
Zoals in een eerdere post (1e pagina van dit draadje) al gezegd is, staat het patroon ook op Ravelry. Dit is de link: http://www.ravelry.com/patterns/library/feather-and-fan-comfort-shawl
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Uylevrouw View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2019
Locatie: Wageningen
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Uylevrouw Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2019 om 09:01
Goedemorgen,

dit patroon kwam ik tegen en vind hem geweldig mooi.
Mag ik het patroon in het Nederlands ontvangen van je.

met vriendelijke groet
Selia Uyleman

e-mail: uyleman2@hotmail.com
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2019 om 09:32
Even de post lezen boven die van jou Uylevrouw. Dan zie je dat de sjaal via de daar in vermelde link te vinden is.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2019 om 12:24
Ik vind het een beetje vreemd om je emailadres niet in je profiel te zetten, alsof het zwaar geheim is. Terwijl dan alleen de echte hobbydoosforumleden het kunnen lezen. Maar wel hier open en bloot voor de hele wereld te lezen.

Ik zou het Nederlandse patroon ontvangen hebben, maar ik herinner me niet, waar ik iets van 4 jaar geleden heb bewaard. Ik denk dat het met de andere ontvangers idem dito is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2019 om 14:57
Het is trouwens feather and fan
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2019 om 17:36
Dat maakt verschil, mijn vader was een gewichtige man, zeker geen veertje. Eigenaardig dat een zoeker dan toch dit topic van internet plukt en hier terecht komt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2019 om 11:18
Dat komt omdat google je beste vriend is, google onthoudt alles
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2019 om 16:40
Dat is waar, ik typte voor de aardigheid annie smied en kreeg meteen Annie M.G.Schmidt. Google denkt met je mee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2019 om 17:01
Nou soms irriteert het me ook wel eens .Ik weet niet of het Google is ,maar dan krijg ik met geen mogelijkheid het woord dat ik typen wil als
App op mijn tablet
0
Steeds komt er een ander woord ,wat totaal niet op het bericht slaat .

Ik bekijk het dan maar van de vrolijke kant ,ze willen me scherp houden .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2019 om 18:25
Wat mij irriteert is, als ik een inlichting wil over een schrijver of boek, bol.com er meteen inspringt. Ik wil alleen weten of er meer boeken van die schrijver zijn, of er één verfilmd is, dat soort informatie, niet meteen dat gedoe van: wil je het kopen? je winkelwagen is nog leeg etc.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2019 om 18:34
Dat is ook irritant inderdaad .

Soms ga ik er voor zitten om al die ongevraagde dingen van een kruisje te voorzien en google te laten weten dat ik er geen belangstelling voor heb .
Wat mij dan opvalt dat ze dat niet kunnen onthouden .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2019 om 10:30
Als je autocorrect aan hebt staan op je tablet, gaat hij met je meedenken. Op mijn slimme foon zie ik boven het toetsenbord een regel
met 3 woorden. Links staat het woord dat ik type en de andere 2 zijn voorstellen tot verbetering of als je denkt dat is het kun je ze aanraken
en hoef je niet het hele woord te typen. Als je klaar bent met je woord en het middelste woord is blauw van kleur betekent dat hij jouw
inspanning gaat vervangen door het blauw getypte woord, als je dat niet wilt tik je het linker woord (=jouw woord) aan.
Als je dat vergeet kun je het inmiddels foute woord aanraken, dan staat het woord dat jij typte eronder en dat kun je dan alsnog kiezen.
Uhm ik bedenk me net dat dit een hobby forum is LOL hopelijk kun je iets met deze tips.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.441 seconden.
Lang Yarns