Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Arme kat

 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2015 om 18:31
Een dikke Thumbs Upvoor zo een goede verzorging ,je zal er veel vriendschap van terug krijgen Hug
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2015 om 12:31
sjaans dat het nette breuken waren, anders had het nog een gepuzzel geweest zijn om alles netjes terug opeen te krijgen.

geen breuken had natuurlijk beter geweest.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2015 om 12:01
Hij heeft drie pennetjes, bij de vierde kon de dokter niet komen, maar die groeit vanzelf aan met de anderen mee, het waren nette breukjes, ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen. Dat klinkt net als "onhygiënisch vuil" uit die tv spot. Bestaat er hygiënisch vuil? Bestaan er onnette breuken?

De onze slapen niet bij elkaar, tenzij hun bediende ertussenin ligt. Maar ze lopen meestal met een boogje om elkaar heen. Soms wil Archie de boel opschudden en dan doet hij een uitval naar Obi, die dan zogenaamd op hol slaat. Maar daar blijft het bij. En Obi kan met zijn ogen katten uit zijn buurt houden.

Zijn logeerkamer staat klaar, om 15.45 uur halen wij hem op. Er staan ook al lekkere blikjes klaar van gourmet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2015 om 10:52
Originally posted by kvdl kvdl wrote:

Gelukkig dat het beter gaat. Onze twee katten blijven trouwens ruziën, ik denk niet dat het ooit vrienden worden.
Ik denk vaak ook over een tweede, maar ben bang voor heibel in de tent en vraag me dan altijd af wil ik het voor onze kat of voor mezelf.
En ik ben er al zo gek mee, al gooi ik hem wel naar buiten als hij begint te keten - maar volgens mij doet hij dat express - we hebben geen luikjes alleen portiers.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2015 om 10:32
hij is dus geknipt en gechipd (is dat nu met een d of met een t?). Hebben ze hem ook moeten pinnen in zijn tenen of komt dat vanzelf goed?
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2015 om 19:37
Gelukkig dat het beter gaat. Onze twee katten blijven trouwens ruziën, ik denk niet dat het ooit vrienden worden.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2015 om 17:54
Hij is al bijgekomen, maar blijft tot morgen in de kliniek. Dan gaat het verband eraf en mag hij thuis in de bench. Over tien dagen en over 2 maanden controle. De orthopeed heeft hem toch maar vast gecastreerd en gechipt, ja slim, anders hadden we dat door de eigen dierenarts laten doen. Hoe langer hij in de bench verblijft hoe beter, anders springt het tuig hem misschien in zijn nek, als ze zien dat hij zwakker is dan zij. Tot nu toe negeerden ze elkaar volledig, hoewel Archie wel drukker speelde, als Midnight hier binnen was. Volgens mij zijn ze niet bang om te vechten, maar liever niet als het niet nodig is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2015 om 16:23
Al een geluk dat hij bij poezenvrienden terecht is gekomen. Snel beterschap voor "hem"/ of straks "het".
Grx
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2015 om 14:28
Sterkte met nightmare
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2015 om 13:39
als een kat kopjes geeft, gaat t de goede kant op toch? of zou zon beessie ook van ellende kopjes gaan geven? weet t eigenlijk niet
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2015 om 09:06
Breienmaar, Ton noemde hem wel eens nightmare, per ongeluk, dan zei ik dat hij beter midnightmare kon zeggen. Het was eerst een werknaam, je kunt niet aldoor zeggen "die zwarte kat, die hier geregeld een vorkje mee komt prikken".

De assistente belde gisteravond om te melden dat hij kopjes gaf. Heel interessant, maar we wachten nu op de uitslag van de kattenorthopeed.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2015 om 08:34
Arm beest. Hopen dat het snel beter is. Opgesloten zal hij ook niets vinden.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2015 om 11:45
oeps , je kan m beter een andere naam geven; ''nightmare'' of tewel nachtmerrie, ach t arme beest, wie springt er dan ook zo hoog!
hoop dat t mee gaat vallen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2015 om 10:10
Een bench huren bij het asiel kost een hoop geld, we hebben een bench gekocht, net zo duur als een grote konijnenkooi en misschien hebben we hem in de toekomst vaker nodig.

Hij had geen wondjes of schaafwonden, dus het zal geen aanrijding geweest zijn. Hij springt wel eens van de aanbouw van de buren zo naar de grond, dat is al gauw 2.50 m. Zoiets kan het geweest zijn.

Heeft hij een chip, dan kan hij makkelijk geprogrammeerd worden voor het luikje. Archie stond er altijd met de kop voor, dus ik drukte eens op de groene knop en hij kon er voorgoed door. Midnight kent ook luikjes, hij staat er ook altijd tegen te duwen. Dan hoef ik hem dus niet op te pakken en ervoor te houden, hij zal al stress genoeg hebben na dat gedoe met zijn pootje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2015 om 09:40
Ach wat sneu. Sterkte en beterschap voor het poezenbeest.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Augustus 2011
Locatie: Alblasserwaard
Status: Offline
Points: 336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2015 om 22:12
Arm dier. hoop dat hij gauw weer opknapt!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2015 om 22:08

doe ik
oant Sjen
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2015 om 21:21
Ach arme Midnight. Ik hoop dat ze snel herstelt en het een niet te grote deuk in jullie portemonee slaat. Midnight is een mooie neutrale naam hoor, daar kan een dame of heer mee door het leven
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2015 om 20:45
duimen zeker hoop dat die die heel snel gaat opknappen.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2015 om 19:33
Tuurlijk duim ik mee voor Midnight. Succes met je zoektocht voor een bench ook
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns