Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

co-piloot heeft moedwillig laten craschen!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: co-piloot heeft moedwillig laten craschen!
    Posted: 26 Maart 2015 om 15:03
Ik weet niet wat lees.Wat erg!!! Co-piloot heeft dit hoogst waarschijnlijk met opzet gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2015 om 15:12
Jeetje, lees het ook net. Gruwelijk, toch?!
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2015 om 15:18
Expres of niet expres --> het is gewoon heel erg. Denk ook aan al die mensen van MH370, die nog steeds niet
weten wat er met hun familie gebeurd is.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2015 om 15:23
Ik vind het zo ie zo zó erg!
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2015 om 16:28
Waarom neemt hij al die mensen mee......we zullen het nooit weten ,al die mizerie ,het mag wel eens stoppen NUAngry
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2015 om 18:28
Tot mijn grote ontsteltenis las ik ook nog eens dat het niet de eerste keer is dat een piloot besloten heeft om niet alleen te gaan...
http://www.headlines.nl/a/8900475/
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2015 om 09:44
Ja, veel mensen zijn van hun kop af. Wat zijn er tegenwoordig veel 'mensen' die dingen doen waar de meerderheid van gruwelt. Gelukkig zijn er ook nog wel wat mensen die voor het goede zorgen. Laten we die mensen maar in ere houden en ik hoop dat daar meer aandacht aan wordt geschonken. Iedereen die een of meer mensen vermoord verdient geen aandacht op tv. We de overledenen, die wel. Maar zo'n gek die dat heeft gedaan, daar hoeft van mij geen naam en foto bij, die persoon hoeft niet in de belangstelling te komen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2015 om 08:32
In onze krant stond dat hij al tijdens zijn opleiding psyhiatrische zorg nodig had, relatieproblemen en angstaanvallen. En zo iemand mag dan een vliegtuig de lucht in brengen. In zijn omgeving werd beweerd, dat hij op trouwen stond. Waarschijnlijk heeft het meisje het pal voor de vlucht uitgemaakt, maar dat zal ze nu nooit meer bekennen.

Het is vreselijk voor de nabestaanden en voor de mensen die het bergingswerk verrichten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2015 om 12:33
er zal ook wel iets van narcisme meespelen(denk ik) alleen zelfmoord plegen,daar heeft de rest vd wereld geen weet van,maar met 149 mensen mee,nou dat weet de wereld dus nu!!!!! Ik vind het wel erg voor zijn ouders,kind kwijt en die ook nog zoveel moorden op zijn geweten heeft,pfffffffffffff
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2015 om 13:56
Ik vind dat de behandelend arts ook fout zit .

Hij zal best geweten hebben dat z'n patient piloot was en vloog . Dan lap je je geheimplicht toch aan je laars en maak je er melding van aan de luchtvaartmaatschappij .
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2015 om 22:56
En vervolgens wordt je door de tuchtraad geschorst wegens ernstige schending van het beroepsgeheim...

Maar gezien het feit dat hij een briefje had, waarmee hij zich ziek kon melden, vermoed ik dat de behandelend artsen dachten dat hij zich ziek zou melden.
In Duitsland is het namelijk niet zo dat je je gewoon ziek kunt melden bij de baas, je moet altijd een ziekmeldbriefje van een arts kunnen doorsturen bij je ziekmelding
(heb onlangs een workshop "werken over de grens" gevolgd, daar kwam dit o.a. naar voren als verschil tussen werken in Nederland en Duitsland).
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns