Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Pino

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
samsmooky View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 20
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer samsmooky Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Pino
    Posted: 25 April 2015 om 03:39
Hallo ik ben een oma die heel graag het patroon wil hebben van Pino uit Sesamstraat en dan die gehaakte met lussen.
Wie o wie kan mij hier aan helpen en mijn kleindochter gelukkig maken.

Groetjes Marion
Groetjes Marion
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2015 om 10:44
Uh, heb je die ergens gezien dan ? En is tie groot of klein ?
Back to Top
stekelbakske View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 11 Januari 2015
Locatie: België
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stekelbakske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2015 om 14:59
Ik heb er 2 verschillende doorgestuurd!
Back to Top
dodientje79 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 26 Februari 2018
Locatie: Zoetermeer
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dodientje79 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2018 om 12:37
Ah zou ik ze ook mogen ontvangen

Bedankt alvast!
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2018 om 13:28
Oh ja Dodientje, kijk eres naar de datum.

En stekelbakske is al tijden niet op het forum geweest
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
stekelbakske View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 11 Januari 2015
Locatie: België
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stekelbakske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2018 om 14:53
Ik vergeet gewoon te kijken! Ik ben bij teveel groepen (facebook en ravelry) aangesloten en bovendien heb ik weinig tijd om alles te volgen.
Maar als ik kan helpen dan wil ik dat zeker doen!!!
Wat is precies de vraag?
Hoe er wel rekening mee dat ik voor enkele weken in het gips zit en niet zo gemakkelijk aan mijn computer met voorraad patronen kan. Mijn voet is geopereerd en ik mag er 3 weken niet op steunen en de rolstoel kan niet door de deur, en ik ben niet zo handig met de krukken!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2018 om 15:30
Wat ellendig, Stekelbakske. Heeft niemand een rijdende bureaustoel te leen? Daar behielp ik me boven mee, toen ik in het gips zat. IK ben een kruk met krukken, maar rollend met die stoel en hinkend behielp ik me.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
stekelbakske View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 11 Januari 2015
Locatie: België
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stekelbakske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2018 om 18:46
Ik geraak al aan de computer en kan vrijdag wel patronen doorzenden, maar ik vind haar e-mailadres niet.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2018 om 20:51
Ach Stekelbakske, ik ken je niet, eigenlijk, maar wat akelig van je voet.
Van harte beterschap hoor!
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2018 om 21:12
Ah wat naar zeg! Sterkte en hopelijk loop je snel weer!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns