deze wil ik toch met jullie delen .hij stond op FB |
Reageer |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 Mei 2015 om 12:03 |
oant Sjen
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat is idd zielig, en vooral diegene die het erop gezet heeft, want ik denk niet dat deze dame haar toestemming heeft gegeven om het op fb te zetten.
Maar puur handwerkmatig gezien is het wel een knap stukje van iets 'op maat' te maken, met de vasten of stokjes zonder gaten op de juiste plaats. |
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
zoals ik het begrepen heb is het een Man
|
|
oant Sjen
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
okee dan hangt zn gereedschap onder een afdakje!
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
oke verander dan mijn bovenstaande zin en zet er aanhalingstekens voor en achter het woord dame |
|
|
|
hhoekstra
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Iemand enig idee waarom deze mens zo loopt? Is de mode daar anders, is het carnaval, zit hij in een theatervoorstelling, is het een weddenschap, werk of krijgt hij hiermee geld voor een goed doel? Waarom, waarom, waarom? Of is hij altijd zo moedig?
|
|
Hanny
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik vind het wel stoer dat hij/zij dit buiten durft te dragen!!! misschien een weddenschap? haha
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier zie je wel eens vreemd uitgedoste types rondlopen, met veel aanhang erom heen, blijkt dan om een vrijgezelle dag/avond te gaan! mischien gaat ie trouwen?
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ach gossie......haal der van de straat asjeblieft. Voor haar zelf en der mede mens.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |