tassen maken |
Reageer |
Autheur | |
ilse3
Newbie Lid sinds: 21 Augustus 2015 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 Augustus 2015 om 01:23 |
IK VIND DE BESCHRIJVING NIET VAN DE MOOIE TASSEN OP JULLIE SITE ...OF WORDT DIT NIET GEDEELD,? thanks
|
|
HakenAllerleiCuracao
Hobbywonder Lid sinds: 10 September 2013 Locatie: Curacao Status: Offline Points: 542 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij creaties worden alleen de spullen geplaatst die men gemaakt heeft, er worden geen patronen bij geplaatst
|
|
http://hakenallerleicuracao.blogspot.com/
https://www.etsy.com/nl/shop/DushiAmigurumi? |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom. Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie,
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Soms wel, soms niet - het beste is even vragen bij diegene die het gemaakt heeft. Kooppatronen mogen niet gedeeld worden (copyright)
Maar de patronen van b.v. drops zijn vrij . . . als je vraagt zal de maakster b.v. zeggen het is een kooppatroon van die of het is een
vrij patroon.
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Niet dat ik verwacht Ilse3 hier nog terug te zien, maar voor het geval dat....
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN... we zijn niet blind |
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er liggen zeker vier keer per jaar bladen bij Bruna en Primera met accessoires als tassen, stola's, handschoenen en sjaals, al naar gelang het seizoen. Dus als je één keer € 4,95 uitgeeft, kun je jaren vooruit.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zeg Ilse, even voorstellen misschien alvorens hier een vraag te droppen en direct een antwoord te verwachten? Ben je überhaupt nog van plan om terug te komen of denk je van "ik heb nu een patroon" en de groetjes? Zo werkt het helaas hier niet op dit forum.
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vrees dat dit voor heel veel nieuwelingen juist wel is hoe het hier op het forum werkt! |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |