Trappelzak babyDROPS 19-10 by dropt design |
Reageer |
Autheur | |
jbooij
Newbie Lid sinds: 13 Oktober 2015 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 Oktober 2015 om 20:33 |
Ik ben een trappelzak aan het breien via bovenstaand patroon. Ik kom er echter niet helemaal uit bij het breien van de voorkant. Moet ik bij het telpatroon ( m2 en m3 )de laatste 2 naalden in gerstekorrel breien of volgens het patroon? Heeft iemand hier ervaring mee? Graag hoor ik van jullie.
Alvast bedankt. |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt bij Garnstudio zelf ook terecht met vragen over hun Drops patronen. Misschien is je vraag daar zelfs al beantwoord. Heb je al bij de (182) opmerkingen gekeken van dit patroon? http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=b19&d_id=10
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je moet steeds volgens het patroon breien. Kijk naar de foto en je ziet dat het patroon gewoon doorloopt. Anders zou je wel een ribbeltje tussen de "vlecht" zien.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo jbooij, even voorstellen zou ook leuk zijn en ik denk dat je toch even bij de opmerkingen moet kijken of zelf even een vraag stellen bij Drops. Succes!
|
|
jbooij
Newbie Lid sinds: 13 Oktober 2015 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo
Bedankt voor de reactie's! De tip over de site van drops heeft me goed verder geholpen. Ik ben nog een leek op internet, dus sorry als ik het niet in één keer goed doe. Het is zeker niet de bedoeling om onbeleefd te zijn! |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de vragen en antwoorden bij Drops ook bekeken .Volgens mij werd jouw probleem daar beantwoord
Er werd zelfs een vraag gesteld hoeveel kabelnaalden je nodig had omdat dat niet werd aangegeven . |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |