Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

en dat in deze tijd

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: en dat in deze tijd
    Posted: 06 November 2015 om 10:12
Ik probeer vanmorgen de visacard van de ANWB op te zeggen omdat ik die nooit meer gebruik .

Kon niet in de ANWB winkel waar hij jarengeleden afgesloten is . Nu staat de card op naam van mijn man omdat hij lid is van de ANWB .

Werd me de vraag gesteld of mijn man thuis was want dat kan alleen maar in zijn bijzijn . Hij is niet thuis dus moet ik het nog eens proberen als hij er is
Hoe weten ze nu dat de man die dan naast mij staat mijn man is ??

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen .Zal alvast maar de lidmaatschapskaart van de ANWB naast de laptop leggen .

Afsluiten is makkelijker dan opzeggen
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2015 om 10:15
ja ja zo gaat dat. als er een volgende keer iets op je mans naam staat telefoneren met een zware stem en zeggen ; u spreekt met dhr................ dan komt t waarschijnlijk wel goed!
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2015 om 10:36
Ja lastig is zoiets. Terwijl de man vaak zegt dat wij vrouwen het maar moeten regelen. Tenminste zo gaat dat hier wel.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2015 om 10:48
Ja zo gaat dat hier ook .
Ik denk dat hij niet eens meer weet dat we destijds voor de vakantie om sneller over de tolwegen te kunnen een visacard hebben aangeschaft .

Misschien moet ik het trouwboekje ook nog opzoeken . Kijk dat ze nog vragen naar geboorte datum of burgerservice nr daar kan ik nog begrip voor opbrengen   
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2015 om 14:48
Creditcard is persoonsgebonden, net als een telefoonabonnement. Daarom kan alleen de cardhouder opzeggen. Maar schriftelijk is ook mogelijk lees ik net in de algemene voorwaarden: .
De Overeenkomst heeft geen vaste looptijd, maar eindigt als uw ANWB lidmaatschap eindigt. U kunt de Overeenkomst schriftelijk of telefonisch opzeggen. Uw opzegtermijn is 1 maand. Wij kunnen de Overeenkomst ook opzeggen. Onze opzegtermijn is 2 maanden. 
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.984 seconden.
Lang Yarns