Ben zo blij!!! |
Reageer |
Autheur | |
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 November 2015 om 16:28 |
Gisteren kwam de post met een verrassing voor mij!
Taddaaaaaaaaaaaaa........een grote doos vol met mooie tassen in alle vormen en maten. En wat een kwaliteit! Deze tassen kan ik omhaken. Ik heb ze van een groot bedrijf gekregen dat deze tassen maakt. Ben er zo blij mee!!! Anthony heeft een foto gemaakt toen ik de doos open maakte. Hahahaha.....wat een blij gezicht |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
WAT EEN BLIJ GEZICHT
... en wat een leuk idee om tassen te gaan bewerken. Zo te zien is het zwart kunstleer of canvas? Die kunnen best een kleurtje gebruiken. Gefeliciteerd met de aanwinsten en heel veel succes met jouw haakkunsten.
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja leuk hé!!!
Leer, canvas, van alles. Zwart, blauw, beige, bruin, wit.... Ook tassen voor een laptop of tablet. |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super!!! |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat veel zeg. Geweldig leuk. Ben benieuwd hoe ze eruit gaan zien.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hartstikke goed!!!
je kan weer weken vooruit! |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
een mens zou al van minder blij worden. Maar nu komt het zware werk : uitzoeken welke steken je allemaal gaat gebruiken voor die tassen.
Wel of geen kraaltjes, welke kleuren bij elkaar, welke kleur komt bij welke steek het mooiste uit. Veel succes. |
|
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben benieuwd naar het resultaat
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Dit patroon....of een ander wat er veel op lijkt....ben ik aan het zoeken op internet. Ik kom er net achter dat dit een tas is van MG
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Oh jee......een beetje een te grote foto zie ik.
Nou jah.....dan kunnen we de tas goed zien......hebben we geen bril nodig. Ik wil ook een tas haken met deze afbeelding (pixelhaken) |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
'k denk dat de pixeltas moelijker wordt dan die van mg.
maar 'k ben ook erg benieuwd naar het eindresultaat van de pixelharrytoontas. |
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat leuk dat je die allemaal gekregen hebt.
ik heb vast wel een paar patroontjes voor je |
|
oant Sjen
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
super dat je dat gekregen hebt
succes en ben benieuwd naar het resultaat |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Woww dat is gaaf zeg zo´n grote doos vol met tassen. Jij hoeft je voorlopig niet te vervelen
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat fijn voor je Marileen en je kunt heel goed zien hoe blij je bent. Veel haakplezier.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Dansk
Hobbyguru Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat heerlijk voor je. Veel haakplezier de komende tijd.
|
|
Annemarie
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |