weer een hondje |
Reageer |
Autheur | |
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 December 2015 om 13:59 |
Het is al iets beter gelukt, je ziet nu geen lijm aan de buitenkant en ik heb beter opgelet, de delen goed om gedaan. Helemaal goed is hij nog niet, maar ik vind het wel best zo.Achter deze heb ik een haarspeld gelijmd. Deze vind ik nog wel redelijk draagbaar voor een kind, die andere zit aan de achterkant teveel onder de lijm.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
hij is ook al symmetrisch nu en heeft 2 dezelfde oren.
en redelijk draagbaar voor een kind? Als ik zo een resultaat zou kunnen toveren zou ik hem zelf dragen. ik vind het toch maar knap dat je met een lint zoiets kan maken. (ik heb al moeite met een fatsoenlijke strik) |
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hee, een echt Pekingeesje! Inderdaad heel bijzonder om van lint een dergelijke uitdrukking op het snoetje te kunnen maken.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Deze vind ik meer bloemig, die andere was meer hond - misschien komt dat door de kleuren of door de wangen. Maar ik blijf het enorm knap vinden.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |