Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

zo schattig!

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: zo schattig!
    Posted: 28 December 2015 om 14:57
ach,we hebben best een aardige verdeling.ik het meeste in huis,behalve als iets kapot is,(ons huis is van 1898)(dus is er best weleens wat stuk)Buiten,aardig groot,met alle dieren en moestuin,dat alles doet hij ook. En als ik een vraag wil je de kamer(ik bedoel dan eigenlijk beneden) stofzuigen? dan doet hij dat braaf zonder te mopperen.Maar wel tot aan de drempel van de gang,want dat had ik niet gevraagd. hahah.Ja,duidelijke comando's werken bij ons het beste......Haha zonder dollen.wij hebben al 26 jaar kantoor aan huis,waar wij beide dagelijks werken,en dat gaat hartstikke goed.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2015 om 10:57
Mijn lief doet heel veel in huis, vooral sinds zijn pensioen.
Hij kookt regelmatig.
Hij doet ook de vaatwasser in- en uitruimen.
Ramen lappen is zijn werk tegenwoordig.

En ja...als hij gaat koken blijf ik uit de keuken, en zie wel wat er op tafel verschijnt.
Soms gaat het wel eens mis, maar ja, dat was in het begin van ons huwelijk bij mij ook wel eens het geval.
Leert hij van, net als ik toen.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2015 om 19:16
Mijn huisband kookt altijd in het weekend en als ik een keer niet kan. Wel verlaat ik de keuken, ik kan het geweld niet aanzien/horen.
Ik ga het ook niet verstikken door er steeds op te zitten, dus hij kan al heel wat. Hij zal wel denken als ik kleppen van een motor kan
stellen kan ik ook koken LOL
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2015 om 17:37
hij is geen zoete snoeper, eerder een sosissenknabbelaar.
Maar de koekjes gaan bij mij er wel in dan, als beloning voor het aanwijzen in welke kast, op welke plank wat hoort. Ik vraag hier regelmatig hoe lang hij hier al woont als hij iets niet vindt.
Of gewoon de opmerking : gij woont hier nog maar justekes zekers?
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2015 om 17:07
Koekjes klaarleggen als beloning?
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2015 om 15:07
en hem toch wel de hemel ingeprezen,Bep? Veel complimentjes geven daar groeien ze van.Misschien worden ze er wel heel enthousiast van.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2015 om 13:55
Verrassing ! Ik stond vanmorgen wat later op en je gelooft het of niet maar er stond iemand in de keuken de pot en de pan en de grote schotel af te wassen. En zelfs nog meer, de afwasmachine was uitgeladen en hetgeen erin kon er al ingestoken en alles stond op tafel om in de kasten gezet te worden. Ik had alleen maar aanwijzingen te geven.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2015 om 11:57
haha ja de oven doet het nog, het was gelukkig heel erg lekker.Maar op ieder schip zit een kapitein.In huis ben ik dat,maar buiten is hij dat.En ik zou niet willen en kunnen ruilen met al die klussen en de dieren.(stallen uitmesten,spitten , schilderen enzv)
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2015 om 10:47
hihihih !
is de oven nog bruikbaar engeline?
mijn man kan ook koken (zegt ie). maakt gehaktballen en zit zo te kneden dat ie t papiertje uit t bakje meekneed! meebakt en mee eet!
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2015 om 10:09
Wij gaan vandaag de resten van het Kerstmaal van 1e Kerstdag eten. Gisteren hebben we rollade gegeten omdat mijn jongste zoon geen Indische rijsttafel lust (lust trouwens bijna niets maar is dol op rollade). Ook daar nog wat van over maar dat kan lekker op de boterham bij de mannen. 


Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2015 om 10:06
Originally posted by kvdl kvdl wrote:

Volgens mijn man is het inruimen van de afwasmachine (net als het inruimen van de bagage voor de zomervakantie) mannenwerk, Vrouwen kunnen immers ook niet inparkeren. Of zo. Mij best. Hij kan trouwens beter koken dan ik.
dat is hier ook zo.
en Ik heb daar geen problemen mee.
oant Sjen
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2015 om 10:03
Volgens mijn man is het inruimen van de afwasmachine (net als het inruimen van de bagage voor de zomervakantie) mannenwerk, Vrouwen kunnen immers ook niet inparkeren. Of zo. Mij best. Hij kan trouwens beter koken dan ik.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2015 om 23:29
hier juist van tzelfste en ik denk bij de meeste keukenbestuurders.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2015 om 23:24
haha,ja daar zijn wij goed in he,flink vol,alles op zijn plek. Inruimen vind ik nooit zo erg maar dat uitruimen ,,,,,,,, daar heb ik nooit zin.maar doe het toch liever zelf anders ben ik van alles kwijt.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2015 om 23:11
maar niejet. Wel alles in de keuken gezet. Maar dat doet hij anders ook en dan kan ik het in de afwasmachine zetten. Maar ik zet het er liever zelf in omdat ik zo mijn eigen gewoonte heb van hoe en waar alles te zetten en te stapelen. En ik krijg er meer in ook.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2015 om 23:06
haha hij heeft dan zeker wel de afwas gedaan?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2015 om 22:31
Wel, stiekem had ik dat ook gehoopt. En het was zelfs helemaal niet moeilijk. Gewoon de overschot van groenten van gisteren opwarmen en het vlees efkes terug in de pan om ook op te warmen. Op het vrtnieuws dacht ik van 7 uur kwam hun eigen kok zeggen wat je met de overschotten van gisteren kon doen. En hij gooide de overschotten dus in de pan en deed er nog pasta bij. Zijn reactie was : dat is niet koken e, dat kan ik zelfs. En toen kon ik mij niet meer houden en heb gevraagd waarom hij dat dan nu niet deed (wij hadden nog niet gegeten); Weet je wat zijn antwoord was? Ik heb in feite gene honger. Ik heb dan alles in de pan gegooid en opgewarmd, maar meneer heeft toch goed meegegeten.

Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2015 om 22:25
oant Sjen
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2015 om 22:18
haha ik zit keihard te lachen om wat ik zelf heb geschreven en jullie antwoorden.Vraagt mijn man waarom heb je zo;n schik.Heb hem maar niet verteld wat ik heb geschreven!!! hahah
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2015 om 22:13
Engeline, volgend jaar is volgende week al. Bofkont.

En tegen die kinderlogica kan niets op.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.514 seconden.
Lang Yarns