Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

armsgaten haken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
irena66 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer irena66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: armsgaten haken
    Posted: 17 Januari 2016 om 12:31
Ik ben een trui aan het haken. Bij het rugpand spreken ze ervan om op 48cm hoogte voor de armsgaten aan beide kanten 6 steken onbewerkt te laten en verder te haken tot 65cm hoogte. Hoe doe ik dit aan het begin van mijn rij? gewoon op de 7e steek beginnen? Dan krult je haakwerk toch om? Op het einde van de rij snap ik wel, dan haak je gewoon de laatste 6 steken niet, maar in het begin????
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2016 om 12:42
Ook goedemiddag.Wink
Je kunt de draad afhechten en opnieuw aanhechten bij de 7e steek. Je kunt met halve vasten vanaf de hoek naar de 7e steek gaan, het is een beetje afhankelijk van de patroonsteek. 
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2016 om 12:44
kwou juist hetzelfde gaan schrijven.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2016 om 12:46
Dan zijn we het eens Bep LOL

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2016 om 12:49
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2016 om 12:57
Graag gedaan Irena...
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2016 om 13:04
is frustrerend he, als je ziet dat ze nog altijd online zijn ettelijke minuten nadat je je antwoord hebt geschreven en dan in een keer foetsjie.

Ik troost mij dan altijd met de gedachte : ze zijn vergeten de pagina te hernieuwen en hebben het nog niet gelezen.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2016 om 13:49
Dat is goed mogelijk Bep, daar houden we het dan maar op. Het is veel te mooi weer om me druk te maken Smile
Back to Top
irena66 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer irena66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2016 om 14:32
Goeie middag dames, sorry dat ik niet langer op het forum zat, ik ben nieuw en was nog een beetje aan't rondneuzen. Alvast bedankt voor de tip ik ga het zeker zo eens uitproberen.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2016 om 15:39
Leuk dat je even rondneust Irena. Lees ook even Hartelijk Welkom bij "even voorstellen" Dat maakt het forum een beetje overzichtelijk voor je. 
Er is veel informatie te vinden en veel bereidwilligen om je op weg te helpen wanneer je ergens tegenaanloopt. 
Succes met je trui. Ik ben benieuwd naar het uiteindelijk resultaat. Smile
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.730 seconden.
Lang Yarns