Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

grappige kinderlogica of -uitspraken

 Reageer Reageer Pagina  <12345 7>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2016 om 11:56
Man was gisteren aan het klussen op het dakterras. Dochter (5jaar) wil vol trots iets aan haar papa laten zien. Ze loopt vervolgens weg en laat de deur open staan en zegt: 'als je het koud hebt mag je hem wel dicht doen.' Kijkt daarna even moeilijk, want papa staat buiten en zegt dan: ' of als je het warm hebt.'
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2016 om 12:39
Gisteren had mijn kleinzoon van 6 voor het eerst een voetbaltoernooi .( Ik heb zelf een hekel aan voetballen ,maar ik geniet omdat die kleine mannetjes ook genieten)

Ze hadden een beker gewonnen en ieder kind kreeg een medaille .
Voor de beker was de afspraak gemaakt dat iedereen de beker 4 dagen thuis mocht hebben .

Oma ik ga vragen of jij hem ook 4 dagen mag hebben hoor ,want door jou heb ik een doelpunt gemaakt .

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2016 om 17:20
in feite zit er in die kleine mannen toch veel medeleven zonder dat ze het zelf weten.
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2016 om 17:48
Mutti, wat ontzettend lief van je kleinzoon.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2016 om 11:20
verwijderd
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2016 om 12:18
Mijn tante die woonde altijd in een appartement. Op een gegeven moment zegt zij tegen haar kleindochter, roep de lift eens. (word hier weleens gezegd) Maar in plaats van op de knop te duwen om de lift te laten komen, zet zij haar handjes rond haar mond en roept zo hard ze kan LIIIIIEEEEFT.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2016 om 12:34
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2016 om 12:36
Beide:

LOL  LOL  LOL  LOL   LOL  LOL  LOL  LOL 
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2016 om 12:27
1 van onze kinderen wilde jeu de boules spelen met de andere kinderen, maar geen van de kinderen wilde met hem spelen, waarop onze zoon antwoorden; "dan ga ik wel met niemand spelen", en hij gooit een aantal ballen naar het witte balletje, dan hoor ik hem zeggen; "goed zo "niemand" LOLjij hebt gewonnen!!!
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2016 om 12:45

en dan heeft niemand nog gewonnen ook. Speelt wel heel (h)eerlijk.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2016 om 10:48
verwijderd
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2016 om 19:30
een klein jongetje wint net op de kermis een groot plastiken geweer met vanalles er bij en is groots gaat naar zijn oma, zegt oma daar ben je nog te klein voor geef dat maar aan je oudere broer dan krijg jij iets anders van mij, dar is hij het helemaal niet mee eens...oma; kiik eens wat ik heb gemaakt, (een juten pot met opschrift) vind je dat mooi,
zegt oma trots; NEE zei het teleurgestelde kind oprecht en hij had de lachers op zijn hand
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2016 om 16:26
De R is nog niet koud in de maand of de griep heeft ons huis al weer in z'n macht.
Momenteel liggen er 4 van de 5 kinders op de bank over te geven, lees goed beroerd te zijn.
Zegt m'n man, nou zoon V, heeft verhoging, dochter S heeft verhoging, zoon Vn heeft ook nog verhoging, dochter D heeft zo te zien ook nog verhoging...waarop dochter D zegt met een zacht piep stemmetje...."dat klopt pap, heb net nog een extra kussen onder m'n kussen gedaan"!


http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2016 om 16:44
Hahahaha...
Zo lógisch he?

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2016 om 23:46
Ja By MG geef ze maar eens ongelijk. Met dat extra kussen ligt haar hoofdje toch hoger he, dus het is verhoogd. (net zoals je bv een verdiep bij op een huis zet, dan is het toch ook verhoogd).
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2016 om 09:19
o ja echt logica
oant Sjen
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2016 om 13:46
Whahaha geweldig al die kindertaal
Onze zoon kwam vroeger uit school en riep mahaaaaaam mahaaam ik weet wat
Wat heb je geleerd dan kerel.
Nou het leven zit in een millenium heb ik geleerd
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2016 om 19:33
verwijderd
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2016 om 00:12
Een nicht van mij die verjaarde en is tien jaar geworden.
Ze vraagt aan haar mama (mijn tante):" Mama, ik ben nu tien jaar geworden, ben ik dan een tiener"?
Mijn tante antwoord daarop:"Ja meisje nu ben je een tiener".
Mijn nicht kijkt bedenkelijk, en opeens komt er weer een vraag:
"Zeg mama, als ik volgend jaar verjaar, dan word ik toch elf jaar he"?
"Ja dan word je elf jaar, waarom vraag je dat"?
"Ben ik dan een elfver"?

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2016 om 08:18
sjaans voor uw nichtje. Mijn kinderen zijn allemaal neger geweest.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns