Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Met een beetje geluk

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Met een beetje geluk
    Posted: 04 Februari 2016 om 19:14
kun je bij V&D nog afgeprijsde boeken scoren. Ik heb er één met brei- en haakpatronen en één met armbandjes en kettingen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2016 om 19:55
wanneer zijn die echt toe die V&D's of heb ik hier het nieuws weer verkeerd geïnterpreteerd dat ze failliet zijn?
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2016 om 19:57
Oh, ze zijn wel degelijk failliet.
Nu zoveel mogelijk verkopen zodat de curatoren wat te verdelen hebben.
En wachten op een eventuele koper die de naam wil gebruiken of zo.
(Heb dr niet veel verstand van eigenlijk.)

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2016 om 20:10
En wanneer worden de winkels effectief op slot gedaan? Zou het nog half april halen? Als dat zo is dan ga ik misschien een heeeeeeel klein beetje geluk hebben.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2016 om 20:17
Oh geen idee.
Ik ben al verbaast dat ze nog open zijn.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2016 om 20:19
http://www.nu.nl/binnenland/3584398/vd-haarlem-dicht-bedreiging-twitter.html

Kennelijk is het hier in het centrum al dicht en van de weeromstuit de andere filialen ook.

Shocked

Dus zal ik naar een andere stad moeten mocht ik wat willen.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2016 om 20:41
dat is ook al zo een site waar je kop noch staart aan krijgt.
Bovenaan staat de datum van vandaag en juistekes boven het artikel een datum in september 2013.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2016 om 20:57
Haha, bovenaan bij nu.nl staat altijd de aktuele datum, maar dit bericht stamt dus inderdaad uit 2013.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2016 om 23:04
Dat is dus het vage he?
Twee jaar geleden hetzelfde

Zou de politie vandaag gestruikeld zijn over een bericht van een jaar oud?

Ik volg het nieuws niet echt, dus wat mij betreft is het allemaal oudnieuws.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2016 om 09:14
Ik las net in de krant dat er volgens de curator waarschijnlijk een doorstart is .

Niet alle filialen blijven open maar toch .
Sinds onze "drugs" ervaring ben ik er nooit meer geweest ,voor mij maakt het niet zoveel uit .
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2016 om 10:41
Drugs ervaring, klinkt spannend.
Vertel.


Voor mij is het vooral sentiment, ben met V&D opgegroeid.



Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2016 om 11:40
Lijkt spannender dan het is maar het was heel vervelend .

Mijn man had een duur jack gekocht bij V&D Al vrij vroeg gingen de drukKNOPEN kapot .

Terug naar Vroom met de vraag of ze ook `drukkers` verkochten .
Ineen mum van tijd kwamen overal bewakers vandaan . De verkoopster kende het woord drukkers kennelijk niet en dacht dat we om drugs vroegen .

Het was op dat moment heel genant . Er kon zelfs geen sorry af .

Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2016 om 12:06
OHHHH.

Beetje vreemd dat als er -ik neem aan- een net echtpaar, of nette vrouw staat er vanuit wordt gegaan dat die denken dat er bij een warenhuis drugs verkocht worden.
En dan niet even vragen wat er precies bedoelt wordt.  Shocked

Een vergissing kan altijd....maar dat er dan nog geen sorry vanaf kan!
Dan zou ik zo'n winkel ook niet meer in willen. snap het.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2016 om 15:05
Dat soort ervaringen zijn cement in een relatie.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns