Vertalen patroon |
Reageer |
Autheur | |
Nynke
Newbie Lid sinds: 08 Februari 2016 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Februari 2016 om 14:21 |
Hoi allemaal.
Ik heb een patroon wat ik graag zou willen haken, maar het patroon is in een voor mij onbekende taal.... is er iemand die me alsjeblieft kan helpen dit te vertalen, of die een gelijk patroon heeft maar dan in Nederlands of Engels? Het gaat om dit patroon: http://refankosmetika.ru/post348204197/ Alvast heel erg bedankt! |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://refankosmetika.ru/post348204197/
Veel tekst staat er niet bij om te vertalen maar wel staat alles in schema. Misschien de uitleg van de tekens ergens opzoeken en opschrijven (meestal zijn die in alle talen hetzelfde, hier en daar een uitzondering) |
|
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
ah wat een lief dekentje en dat kindje op die foto
|
|
Meegosh
Newbie Lid sinds: 06 Augustus 2015 Locatie: Afferden Status: Offline Points: 34 |
Post Options
Thanks(0)
|
Herkenbaar probleem, dan heb je een leuk vest gevonden is het een Russische site.
Is opzich geen probleem zij het dat de patronen in afbeeldingen staan die kun je niet door de vertaalmachine gooien. Hopelijk vind je een weg om je dekentje te maken!
|
|
Dansk
Hobbyguru Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is een Japans patroon. De rondjes zijn lossen, de kruisjes zijn vasten en de spijker met een klein streepje erdoor is een stokje.
|
|
Annemarie
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een mooi patroon. Succes met het maken.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |