Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Romantische partner.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Romantische partner.
    Posted: 14 Februari 2016 om 10:31
Vandaag is het Valentijn.

Ik doe dr niet aan, uit Amerika overgewaaid commercieel gedoe.
Maar nu is mijn kleinzoon op die dag jarig.
Vandaag is het zijn EERSTE Valentijnsverjaardag.
Dus zal het voor ons nooit meer een gewone 14 februaridag zijn.

Wij doen dus niet aan presentjes, kaartjes of speciale dingen op 14 februari.
Wij doen gewoon romantische en lieve dingen als het ons in de bol komt of te pas komt.

Mijn lief is geheel NIET romantisch.
Ik moest op een ochtend in januari vroeg de deur uit.
Oh bah, het had gevroren en de autoramen zaten vol met ijs.
Krabben dus.
Toen hoorde ik de trap kraken. Lief kwam aangekleed de kamer in.
Ik verbaast: wat kom jij zo vroeg uit je bed doen?
Hij zegt: Ik ga de autoramen ijsvrij maken.

Kijk...dát vond ik het meest romantische wat een man voor zijn vrouw kan doen.
Op een koude winterochtend vroeg uit bed komen om voor zijn vrouw de autoramen ijsvrij te maken.
Daar kan geen weekendje Parijs tegen op.

Wat is het meest romantische wat jouw partner ooit voor je gedaan heeft?

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2016 om 11:39
Het meest romantische dat mijne ooit gezegd heeft is Als jij er niet geweest was, zou ik nu allang dood zijn. Ik snap dat het niet romantisch klinkt, maar wat hij bedoelde dat ik met mijn 1.56 m hem met zijn 1.92 al jaren overeind heb gehouden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2016 om 11:41
Wat een leuk verhaal! Gefeliciteerd met je kleinzoon. Party 

Valentijnsdag is aan ons ook niet besteed. Bij romantiek denken we al gauw aan zoetsappige liefdoenerij die alleen in een film voorkomt. Als acteurs daar al toneelschool voor nodig hebben, kan je dat van een gewone oprechte echtgenoot al helemaal niet verlangen. Maar "nuchtere romantiek" komt er zo af en toe wel uit. In het voorjaar (verder nooit ha-ha) krijg ik altijd een dubbele bos bloemen als ze in de aanbieding zijn... Dus er staan nu 2 bossen tulpen in de kamer. En met mijn verjaardag weet hij talloze pakjes te bedenken die mooi ingepakt her en der in de kamer staan. Op de vooravond wordt het dan een soort suprise-avond.     
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2016 om 15:19
Hangend met de auto op de helling van de Grosz Glockner na van de weg gereden te zijn door een bus en wachtend op de hulpdiensten Kan je zelf uitstappen ?. ( wat helemaal niet kon). Ik kan je helaas niet helpen .

Mijn antwoord : nee ik blijf zitten en jij ook(houdt de boel bovendien in evenwicht ),en als we (naar beneden)gaan dan gaan we samen .
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2016 om 17:18
Exact dames.
Romantiek zit m niet in de rozen en de hartjes.
Het zit m daarin wat je voor elkaar over hebt.
In de kleine attenties en verrassinkjes.
In waar je elkaar om waardeert en liefhebt.
Dat je elkaar steunt en elkaar niet wil missen: als we gaan, gaan we samen.

De jeugd, die zwijmelt bij een kaartje, een presentje...laten ze er van genieten, ik gun het ze echt wel hoor.
Een hopelijk komen ze zelf op een punt dat ze zien dat het leuk en lief is, maar dat het daar niet om draait.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2016 om 10:06
Ik heb nooit een valentijnskaart of cadeau gekregen maar ik zou het wel spannend gevonden hebben denk ik. Zo een kaart van een anonieme aanbidder.

Mijn oudste dochter heeft eens een echte valentijn beleefd.
Ze was een jaar of 17 en vertrok smorgens naar school. Ze deed de deur open en op de grond stond een pijl getekend en de boodschap dat ze de pijlen moest volgen. Zij volgde de pijlen en in de straat hierachter stond een klasgenoot met een enorme bos bloemen op haar te wachten om zijn liefde te uiten. Ze heeft de bloemen naar huis gebracht en was te laat op school. Het is nooit iets geworden tussen die twee.

Mijn andere dochter had een paar jaar later een vriend en die wou haar verrassen met valentijn met een ontbijt op bed. Hij had mij ingelicht en ik had gezegd dat ik de garage los zou laten zodat hij stillekes binnen kon komen.
's Morgens om 6 uur stond hij hier met een plateau met alles erop en eraan in zijn handen, hij gaat naar de garage en draait ze vast. Heeft hij moeten bellen omdat hij dus niet binnen geraakte.
Die relatie is ook niet blijven duren.

En tuurlijk dat die jeugd op een punt gaan komen dat ze het niet meer vieren. Van zogauw dat ze de juiste zijn tegengekomen.
Maar jeugd en prille liefde en verliefdheden en gefladder gaan nu eenmaal samen.

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2016 om 11:39
Gisteren viel er zowaar een kaart in de bus met een rood hartje en de tekst: "Miss you". Heart 

De kaart was gericht aan manlief en afkomstig van een internetbedrijf waar hij vorig jaar inkt voor zijn printer gekocht had. Blijkbaar vonden ze dat hij de laatste maanden niet voldoende besteld had. Hoe romantisch is de handel... 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2016 om 11:49
waarschijnlijk een verliefde puber die een stoomcursus van Amerikanen heeft gekregen en bij de marketing van dat bedrijf werkt en niets weet over valentijn.
En nu zit hij aan zijn bureau met dollartekens in zijn blik te wachten op antwoord.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2016 om 12:47
Hij kan natuurlijk altijd reageren met:
Miss You too, zullen we eens afspreken ?
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.781 seconden.
Lang Yarns