Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe Sport Handwerken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuwe Sport Handwerken
    Posted: 10 Maart 2016 om 18:41
Nieuwe sport
Ik hoorde net op omrôp Frieslân
Dat er een nieuwe sport is , en dat is vliegen met Drones.

Toen dacht Ik ,als dat een sport is, dan zijn Haken en Breien zeker een sport.
Wat zeg Ik ... Topsport
En dan kan ik mijn pees ontsteking aan mijn linkerpols ook een sport blessure noemen.

Dat gaf mij een goed gevoel.

Daarom   Doosjes ....... Handwerken is vanaf nu uitgeroepen totTOPSPORT
oant Sjen
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2016 om 18:43
Zeker weten LOL En wat dacht je dan van breien? 
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2016 om 18:49
Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

Zeker weten LOL En wat dacht je dan van breien? 

Je hebt helemaal gelijk, Ik ga het aan passen,
oant Sjen
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2016 om 18:55
Wat dachten jullie van Handwerken is een sport,
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2016 om 18:57
Originally posted by winter61beer winter61beer wrote:

Wat dachten jullie van Handwerken is een sport,

Dat wilde ik ook net gaan schrijven!

Wat denk je van naaien? Beneden naaien, boven passen of strijkvlieseline strijken. Trap op, trap af, kleren aan en weer uit om te passen, valt je centimeter weer op de grond... 
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2016 om 19:12
Alle handwerken is topsport; je kunt er tenslotte ook "blessures" mee oplopen zoals die peesontsteking en ik heb last van een breiarm (niet al teveel breien en proberen rust te houden, wat natuurlijk voor deze fanaat heel moeilijk is).
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2016 om 20:00
Tjonge.... ik doe ineens UUUUUUUUUUUUUREN  aan sport per dag. Thumbs Up
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2016 om 20:04
Ben benieuwd wanneer het edele handwerken opgenomen zal worden in het Olympische programma
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2016 om 21:32
Ik ga het weer aan passen in Handwerken is topsport
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2016 om 22:08
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2016 om 10:53
Ik vind huishouden ook allang topsport. Trap op trap af met volle wasmanden, mijn snoerloze strijkbout staat drie stappen verwijderd van de strijkplank, zodat ik mijn tig stappen per dag maak. Boodschappen doe ik lopend. Koken is deels denksport deels fysiek. Ramen lappen en stofzuigen kunnen sport genoemd worden, maar die laat ik aan de huisband over.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2016 om 11:51
En wat te denken om ons 'eventjes te ontspannen' op Hobbydoos te kijken. DENKSPORT is dat, niet ontspannen.

Kortom wij vrouwen zijn allemaal Topsportvrouwen afgekort TWag's.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2016 om 12:08
En dat is dus waarom wij van die stevige mentale spierballen en hamstrings hebben.
Sixpack niet, is niet vrouwelijk.

Maarrrrrrrrr....Embarrassed.....ik doe wél aan doping.
Ben een notoire koffiegebruikster.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2016 om 12:14
een sixpack is zelfs gevaarlijk. Die mensen die dat hebben, zijn niet goed bezig. Ge moet vet hebben om uw spieren te beschermen. En ik heb veel buikspieren en bescherm ze heel goed ook. Hangstrings zijn ook in de maak.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.424 seconden.
Lang Yarns