haken in het vliegtuig |
Reageer |
Autheur | |
nanny607
Newbie Lid sinds: 08 April 2016 Locatie: leiden Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 April 2016 om 13:08 |
Vraagje ik ga binnenkort vliegen. En nu hoorden ik dat je geen haaknaald mee mag nemen in het vliegtuig ?? Iemand hier ervaring mee ??
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(1)
|
Ik denk dat ze wel weer strenger gaan controleren nu, met al die aanslagen. Als ze in de koffer zit kan het geen kwaad, maar de handbagage zou ik dan toch ergens een goedkope plastieken gaan halen voor het geval ze ze afpakken.
|
|
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(1)
|
ik zou ook plasiek haanaalden kopen voor in het vliegtuig.
Lijkt me sterk dat je daar een aanslag mee kan plegen. Maar de gedachtenwegen van de douarniers zijn onderdoorgrondelijk.... |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(1)
|
Even vragen bij de douane zelf . . . en de beste naalden in je grote bagage zodat je op het strand haken kunt
|
|
zakdoek
Hobbywonder Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Post Options
Thanks(1)
|
Ik heb vorig jaar nog een bol wol met daarin een haaknaald in mijn handbagage meegenomen. Ik heb wel eens begrepen dat het ene vliegveld strenger is dan het andere.
Ik vloog van Zaventhem en het jaar daarvoor vanaf Eindhoven, was ook geen probleem. Het was wel een dikke naald (5 of zo) en niet mijn beste inderdaad, voor het geval dat...
|
|
Dansk
Hobbyguru Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Post Options
Thanks(1)
|
Een houten haaknaald is misschien een idee of een goedkope plastic. Bij Turkish airlines heb ik in het vliegtuig gehaakt, maar dat is wel een paar jaar geleden. Naar Parijs heb ik wel eens goedkope plastic in mijn handbagage gehad.
|
|
Annemarie
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben bang dat je deze niet in de handbagage mee mag nemen maar navraag doen bij de luchtvaartmaatschappij is misschien vooraf even handig want je weet natuurlijk nooit. Succes!
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |