Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hulp bij mijn scriptie gezocht!

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Appietje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 April 2016
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Appietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hulp bij mijn scriptie gezocht!
    Posted: 18 April 2016 om 14:05

Beste mensen,

Ik verloot 3x een bol.com waardebon van 20€ onder de deelnemers (18 jaar en ouder) die mij helpen tijdens mijn afstudeeronderzoek naar het imago van Nicaragua! Hiervoor heb ik een enquête ontwikkeld. Vul de enquête en uw E-mailadres in en maak kans op de waardebon!

http://survey.sogosurvey.com/k/TsVQSTVsWsUXsPsP

 

Winnaars worden op zondag 8 Mei bekend gemaakt!

Alvast bedankt!

Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2016 om 18:33
Zeg Appietje, weet je überhaupt wel op wat voor soort forum jij hier bent? Dit is een forum voor dames die een hobby zoals haken, breien etc. uitoefenen en hierover met elkaar communiceren en vragen stellen. Ook wordt hier aan dames hulp geboden bij verschillende handwerktechnieken.
Voor zo'n enquete zul je ergens anders moeten zijn.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2016 om 20:02
Dilianne, waarom ergens anders?
Hebben hobbiïsten geen mening?
Misschien zitten hier bosjes mensen die mee willen doen.

Ik vind het een slimme zet, op zoveel mogelijk fora je vraag neerleggen, heb je veel kans op respons.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2016 om 09:23
en ik weet ook waarom alleen Nederlanders mogen deelnemen aan die enquete.

Ik bv. dacht dat Nicaragua in Afrika lag.(domme Belg)
Blijkt het in Zuid-Amerika te liggen tussen Honduras en Costa Rica (2 landen die ik wel kende)
Dus als ik die enquete had ingevuld zonder te weten waar het ligt krijgt ge al een heel verkeerd beeld. Want het imago van Zuid-Amerika is toch anders dan dat van Afrika.

Parate kennis is dus wel een beetje vereist.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2016 om 10:13
Ik was niet beter dan jij Bep. Mijn parate kennis van Nigarua was/is niet veel.
Alleen van die watervallen wist ik.
Maar ik heb bewust niet gegoogeld.
De enquette zo ingevuld.

Het gaat er toch om dat hij een juist beeld krijgt van wat men gemiddeld weet over dat land en ik weet  niet veel, dus dat helpt het gemiddelde Stern Smile

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2016 om 10:37
Hebt gij niet de Niagara watervallen voor? Die liggen een pak hoger (toch zeker 20 cm op de kaart).
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2016 om 12:14
Originally posted by bep bep wrote:

Hebt gij niet de Niagara watervallen voor? Die liggen een pak hoger (toch zeker 20 cm op de kaart).


WHOEEEEEE
whahahaha.

Ohja Bep...mijn topografie is van ongekende laagte.

Ik schaam mij diep.


Maar het ligt meer aan de snelheid van reageren, niet nadenken.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2016 om 15:54
Wij tweeën zouden moeten meedoen aan een aardrijkskundekwis. De wereld zou er heel anders uit zien.
Back to Top
Appietje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 April 2016
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Appietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2016 om 16:00
Originally posted by Dilianne Dilianne wrote:

Zeg Appietje, weet je überhaupt wel op wat voor soort forum jij hier bent? Dit is een forum voor dames die een hobby zoals haken, breien etc. uitoefenen en hierover met elkaar communiceren en vragen stellen. Ook wordt hier aan dames hulp geboden bij verschillende handwerktechnieken.
Voor zo'n enquete zul je ergens anders moeten zijn.

Ja ik weet waar ik ben, en wat de mevrouw onder jou al schreef, zoek ik zoveel mogelijk respondenten aangezien ik voor een quotum van 3000+ ga. Dus ook hier (in de koffiecorner -> hoeft niet per sé over hobby's te gaan). Ik realiseer mij het dus prima. Groetjes
Back to Top
Appietje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 April 2016
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Appietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2016 om 16:02
Originally posted by bep bep wrote:

en ik weet ook waarom alleen Nederlanders mogen deelnemen aan die enquete.

Ik bv. dacht dat Nicaragua in Afrika lag.(domme Belg)
Blijkt het in Zuid-Amerika te liggen tussen Honduras en Costa Rica (2 landen die ik wel kende)
Dus als ik die enquete had ingevuld zonder te weten waar het ligt krijgt ge al een heel verkeerd beeld. Want het imago van Zuid-Amerika is toch anders dan dat van Afrika.

Parate kennis is dus wel een beetje vereist.

De parate kennis had je alleen maar een ander beeld van Nicaragua gegeven dan je origineel hebt (dat het in Afrika ligt). En dit wil ik juist meten, wat mensen denken over dit land. 

P.S. Je bent niet de enige die dat denkt... mocht dat je geruststellen ;)
Back to Top
Appietje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 April 2016
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Appietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2016 om 16:04
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

Ik was niet beter dan jij Bep. Mijn parate kennis van Nigarua was/is niet veel.
Alleen van die watervallen wist ik.
Maar ik heb bewust niet gegoogeld.
De enquette zo ingevuld.

Het gaat er toch om dat hij een juist beeld krijgt van wat men gemiddeld weet over dat land en ik weet  niet veel, dus dat helpt het gemiddelde Stern Smile


Helemaal juist, bedankt voor het invullen. Alle data (dat je niets weet, of bepaalde dingen denkt) helpt mij ontzettend om een beeld te vormen! Er is dus geen fout antwoord mogelijk!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2016 om 16:37
Oef, voel ik mij al iets minder dom.
Maar Nigeria en Nicaragua trekken wel heel hard op elkaar, liggen allebei niet naast de deur en het is er allebei heel warm.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2016 om 17:12
Ik was nu zo nieuwsgierig, dus Jaap heeft er al weer 1-tje bij. En nou vraag ik me af, heeft Nicaragua stranden ? Hahaha
Back to Top
Appietje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 April 2016
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Appietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2016 om 17:19
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ik was nu zo nieuwsgierig, dus Jaap heeft er al weer 1-tje bij. En nou vraag ik me af, heeft Nicaragua stranden ? Hahaha
 

Vriendelijk bedankt! Ik zou het graag willen zeggen maar wil geen andere mensen beïnvloeden. Moet echter eigen beeld blijven ;) Zoek het eens op zou ik zeggen :)
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2016 om 18:54
Ik wil wel even een positief iets kwijt over Appietje:

Leuk dat hij niet alleen een link naar een enquette neerpoot, maar ook even reageert op onze postings.
Kwestie van beleefdheid die maar weinige enquettepoters in acht nemen.

Netjes hoor!
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2016 om 18:57
Wel grappig.
Ben nu toch even gaan googlen op Nicaragua.
Leerzaam wel, maar ik zal er niets over posten om andere respondenten niet te beïnvloeden.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2016 om 18:59
Originally posted by Appietje Appietje wrote:



Helemaal juist, bedankt voor het invullen. Alle data (dat je niets weet, of bepaalde dingen denkt) helpt mij ontzettend om een beeld te vormen! Er is dus geen fout antwoord mogelijk!

Ik ben een diehard respondent, doe aan veel NIPO onderzoeken mee, weet dus hoe het werkt.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2016 om 09:54
Ik zit ook in een NIPO groep, maar over Nicaragua zou ik aldoor net als Socrates moeten bekennen dat ik niets weet, dus ik begin er maar niet aan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Appietje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 April 2016
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Appietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2016 om 10:25
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik zit ook in een NIPO groep, maar over Nicaragua zou ik aldoor net als Socrates moeten bekennen dat ik niets weet, dus ik begin er maar niet aan.

Hoi Magtelt!
Het gaat er niet zozeer om wat je weet.. maar wat jouw beeld er bij is. Dat kan van alles zijn. Er is geen fout antwoord in deze. Alles is data en het zou mij ontzettend helpen. Zou je misschien toch de tijd willen nemen ;)?
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2016 om 12:02
Goede keuze Appietje om je verzoek hier neer te zetten. Het stikt hier van de behulpzame dames.
Wat voor opleiding ga je hiermee afronden?

Sorry Jaap, antwoord is niet meer nodig. Dat is op de site te zien.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns