Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gehaakt miniportemonnee

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gehaakt miniportemonnee
    Posted: 18 Mei 2016 om 23:22
Ik heb 3 mini beugeltjes gekregen deze kan dan gebruikt worden als sleutelhanger. Nu zoek ik het patroontje van het hele kleine gehaakte portemonneetje. Heb het verschillende keren gezien maar nu kan ik het niet vinden. Ik wil voor de juffen van mijn tweeling kleinzoons als afscheid haken, zij gaan de basisschool verlaten. Wie kan mij helpen?
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2016 om 23:30
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2016 om 23:45
Bep, geweldig, is wel iets anders maar hier kan ik mee vooruit. Zo snel antwoord, hartelijk dank
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2016 om 23:46
Of bedoelde je misschien die lelie gemaakt had, dat waren die blauwe en de andere kleur weet ik niet meer. Was een speciaal steekske dat ze gebruikt had. Wel geen sleutelhangermodellen

O maar dat is nikske hoor. (Als ik voor de pc zit dan zie ik bovenaan dat ik nieuwe berichten heb in mijn mailbox en dan loer ik efkes. En als ik het ongeveer direkt weet, zet ik het er dan ook neer)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2016 om 00:03
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns