Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vraag Drops patroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vraag Drops patroon
    Posted: 22 Mei 2016 om 18:05
Daar ben ik weer... Zo heb ik nooit wat te vragen en nu blijf ik maar vastlopen. Het patroon van het jurkje wil ik eerst vertalen, dus ondertussen maar met een cirkelvestje begonnen voor mijn dochter. Het rondje is af, maar nu moet er een voorpand aan gehaakt worden. Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen. Zowel meerderen als minderen?

Dit is wat er staat:
LINKER VOORPAND - ALLE MATEN:
= 60-68-74-83 stk. Plaats 1 markeerder na 18-20-22-24 st vanaf elke kant middenvoor om de zijkanten aan te geven (= 24-28-30-35 st tussen de markeerders). Haak dan strepen en stk heen en weer en meerder TEGELIJKERTIJD 1 st bij elke markeerder elke toer (dus meerder 2 stk op de toer - meerder afwisselend voor en na elke markeerder) en haak TEGELIJKERTIJD volgens TIP VOOR HET MINDEREN 1 tot in totaal 6-6-8-8 toeren heen en weer zijn gehaakt. Hecht de draad af.

Em hier is het patroon te vinden: cirkelvest drops
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2016 om 18:20
Ik heb ook geworsteld met dit patroon, maar als ik me goed herinner, meerder je in de toer bij de markeerders en aan het begin en eind van de toer doe je de minderingen. 
Ik heb geen notities gemaakt, maar wel een foto, misschien dat je daar wat wijzer van wordt. Kijk maar eens http://www.ravelry.com/projects/hulten1/s24-1-circle-jacket
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2016 om 23:32
Top dankjewel! Ga er morgen weer mee aan de slag. Ik hou je op de hoogte
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns