Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Boekenfestijn

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Boekenfestijn
    Posted: 10 Juni 2016 om 12:52
Ik heb vandaag de hobbytafel van het boekenfestijn in Apeldoorn afgelopen. Heel veel kleuren voor volwassenen, het houdt niet op! Je kunt heel Nederland kleuren per provincie. Ik heb twee Engelse haakboeken gekocht: Crochet at home en Creepy cute crochet en een Nederlandse: Haken & sfeer. Verder Een goede raad van J.K. Rowling en een boekje over de Victoriaanse taal der bloemen. En nog een boek om cadeau te geven.

Ik ben altijd van het snel doorstappen, we kwamen om 10.45 binnen, spraken af in de koek-en-zopie over een uur, maar waren 11.45 alweer thuis. Ik was klaar, keek naar boven en zag mijn huisband net een kopje koffie kopen. Hij had al strips uitgezocht en vond het verder wel best.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2016 om 15:42
ik heb dit jaar overgeslagen. Kan ik volgend jaar weer alle rijen afdoen
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2016 om 18:57
tóch nog een paar haakboeken Magteld en welke strips scoorde Ton ??? collecteurkes ???
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2016 om 23:09
Ik sla hem dit jaar ook over (iets van niet auto mogen rijden en dergelijke)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2016 om 00:16
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2016 om 09:55
Ton had twee Polstar strips gekocht, nooit van gehoord en ga ze ook niet lezen. Ook zag hij, terwijl we naar de kassa liepen, het boek van Hendrik Karstens, Paula, liggen, en dat nam hij mee. Dat zijn foto's van de dochter van de fotograaf met als mutsje servetten of plastic zakjes en dan in de trant van 17de eeuwse schilderijen.

Die haakboeken zijn echt leuk, in de Engelse staan Matrioesjka's die je echt in elkaar kunt stoppen. In de Nederlandse espadrilles.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2016 om 13:23
Noujaaaa, volgens mij zag ik vd week het boek Paula met het mutsje op cata.wiki..superduur...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2016 om 09:25
Het zal in de gewone boekwinkels uitverkocht zijn. Vroeger lag het dan in De Slegte, nu staan ze hartstikke duur op bol.com tweedehands of op catawiki. Maar er lag een stapel voor € 19,99 en we hadden allebei een kortingsbon voor 20 % op het duurste boek. De Engelstalige boeken op het festijn zie je meestal niet in de gewone boekhandel.Ik kocht vorig jaar een grappig boekje over Engelse souvenirs met bobby's, de Tower enzo. En Naughty knitting, met stoute breisels.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2016 om 07:41
Hrb je al ondeugend gebreid of wast voor de boekenkast :-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2016 om 10:23
Dat is een kijkboek, zo heb ik er vele. En sommige patronen zijn na een jaar weer als nieuw.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2016 om 12:54
Ahaaaaa..ik koop en kijk ook vaak en lees soms patronen, ken je die afwijking ?
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns