Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Simply Blad

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Monet View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Juni 2016
Status: Offline
Points: 22
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Monet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Simply Blad
    Posted: 10 Augustus 2016 om 12:58
Hallo allemaal, na een moeilijke tijd van het sterven van mijn broer, kan ik nu de draad weer op pakken .
Ik heb een plaid gezien in het blad Simply november-december van 2015.
Heeft iemand dat voor mij? Ik vergoed natuurlijk de kosten.
Liefs van Marrie
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2016 om 17:57
misschien op marktplaats eens kijken, daar worden regelmatig simply's aangeboden.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2016 om 22:13
is dat breien of haken?
Back to Top
Monet View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Juni 2016
Status: Offline
Points: 22
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Monet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2016 om 00:17
Ik heb overal gezocht maar is nergens meer te krijgen........zo jammer! Het is Haken.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2016 om 07:47
en ik neem aan dat het een nederlands blad is?
en heb je misschien een plaatje van de plaid?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2016 om 10:58
Ergens op mijn zolder liggen stapels bladen te wachten tot de ex-bibliothecaresse ze sorteert. Maar eerst moet ik mijn wol en poppen uitzoeken. Dat wordt een meerjarenplan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2016 om 21:50
Kheb, helaas voor jou, alleende 1e drie nummers van 2016
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Monet View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Juni 2016
Status: Offline
Points: 22
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Monet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 02:32
Dank jullie wel en sorry ik weet niet hoe ik een plaatje moet plaatsen
Back to Top
Monet View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Juni 2016
Status: Offline
Points: 22
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Monet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 02:43
Dit is het plaatje ,even kijken of het me lukt.


Gelukt en het staat in het blad Simly haken 2015/ nov-dec.
Heb al op het net gezocht maar helaas!
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 09:11
ik heb hem helaas ook niet voor je
misschien dat je een ander patroon uit moet zoeken
die op internet staan met patroon
kun je in ieder geval aan de slag

met vriendelijke groet van nia
Back to Top
Monet View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Juni 2016
Status: Offline
Points: 22
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Monet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 14:20
Meisjes bedankt voor jullie reactie
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 14:38
is nikske oma of bomma zoals ze bij ons zeggen.
Back to Top
Monet View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Juni 2016
Status: Offline
Points: 22
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Monet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 15:08
Lachen Bep zo heb je allemaal je uitspraakjes he?
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2016 om 17:57
Ik snap dat je het patroon zoekt Monet. Prachtige afghan! Soms helpt een mailtje naar de uitgever van het blad. Heb je dat al geprobeerd? anders een zoekopdracht via marktplaats of Faceboek.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 10:55
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik zo'n deken toch ook al eerder gezien heb - simply blinkt nou niet uit in originaliteit. Gaat er bij geen
van de andere dozen een lampje branden ? Zo'n patroon dat je haast aan een pers gaat denken . . . iemand ?
Iets Spaans ofzo ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 11:32
Misschien heb je die deken bij mij gezien. Ik heppum. Vanmorgen ben ik even fors tekeer gegaan op zolder, alle bladen zitten vreedzaam bij elkaar in mappen, ik moet alleen nog etiketjes plakken, anders vind ik later nog niks terug. Vanwege Windows 10, leve de vooruitgang, heb ik wel hulp nodig van mijn man om te scannen en het apparaat gooit scans onmiddellijk in een pdf, ook lastig, maar als ik klaar ben, kan ik gaan sturen. Zou het handig zijn als ik de hele special scan? Want het is niet de enige leuke deken. De andere 4 zijn ook niet gek.

Monet, zou jij je mailadres in een pm willen sturen?

De anderen kunnen gewoon hieronder melden of ze interesse hebben of ook een pm met mailadres sturen. Dit is een eenmalig aanbod, over 5 jaar reageer ik bokkig op dit topic.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 11:36
Lw 1463 heeft wel gelijk, ongetwijfeld heeft deze deken in een Filati Home of ander sjiek blad gestaan. Het is ook mogelijk dat hij voorbij is gekomen in Creaties.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 11:39
ik meen me ook te herinneren dat hij in creaties heeft gestaan
ik weet alleen niet hoe lang gelden en door wie?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 11:44
Dat is niet meer uit te zoeken, mensen zijn zo creatief met titels voor hun topics.

Hoe haal je een man weg van zijn computer? Ik denk aan tosti's.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2016 om 11:53
koffie met gebak ?


in de avond een biertje?

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns