Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Goede morgen/middag/avond

 Reageer Reageer Pagina  <12345 117>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2016 om 10:25
Vanochtend dauw op de klompen en zon in de lucht . . . en het wordt ook nog niet té warm - lekker.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2016 om 11:23
Geniet er maar van.

De zomer viel dit jaar tussen 23 augustus en 28 augustus.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2016 om 22:26
het was heerlijk weer
om verplicht buiten te zitten met de katten
wegens laatse vlooien behandeling van het huis
(de katjes zijn nu punk katjes)

is het gelukt met fietsen?
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2016 om 09:09

@ Thian: Ja hoor, gelukt, was wel erg moe daarna.
Vandaag naar Heliomare, gesprek met revalidatie-arts

Maak er een fijne dag van, allemaal!
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2016 om 09:15
Ik ga mijn best doen, beetje vroeg naar het dorp voor de hitte uit en dan een beetje om het huis putteren
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2016 om 12:08
Ben ook voor de hitte uit boodschappen wezen doen ,maar volgens mij had iedereen dat idee .
Kan misschien beter na de hitte gaan maar dan is er weer van alles op

Hele terras is overdekt met parasol en zonnescherm ,op een klein streepje na en daar gaat nu precies de hond liggen . Gek beest ,eerst opwarmen en daarna op de plavuizen vloer in de keuken afkoelen .

Lao doe ze de groeten in Heliomare
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2016 om 13:04
Vanaf nu gaan de ramen en deuren dicht, warmte buiten houden.

T'is eigenlijk toch erg he?
Is het eindelijk mooi weer, doen we van alles om de zon te weren. Ermm

Maar ja, komt ook door Nederlands klimaat, te veel van dit, óf teveel van dat.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2016 om 15:55
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

T'is eigenlijk toch erg he?
Is het eindelijk mooi weer, doen we van alles om de zon te weren. Ermm

Genieten van de zomer betekent niet dat je het binnenshuis onleefbaar moet laten worden. Dus ramen en gordijnen dicht, plantjes weg van de vensterbank is bij mij de komende middagen ook standaard. Het is heerlijk in huis. Vanochtend het zware werk gedaan. Vanmiddag heb ik de plantjes van de bovenverdieping naar beneden gebracht zodat ik ze buiten kan verpotten. Ze daarna even afgesproeid. Als ze droog zijn mogen ze weer mee naar boven.    
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2016 om 16:15
Ik geniet zéker van het zonlicht hoor.
Het ziet er allemaal veel leuker uit dan met grijze wolken.

En geen plantjes uit de vensterbank, gewoon het zonnescherm naar beneden.
Geeft ook een zomers gevoel.
Cool
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2016 om 09:50



Ga lekker luieren vandaag, als dat mogelijk is.
Het is te warm om dingen te doen
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2016 om 09:57
goedemorgen!
eten voor vanavond staat zo veel mogenlijk klaar, salade met zalm, de gaspitten gaan niet aan vandaag!
tis buiten al een oven!
straks naar zee en hopen dat er een zeewindje opsteekt!niet gelijk windkracht 7 maar zon heerlijk briesje. zie je iemand onder een solletje,met breiwerk, zou ik t kunnen zijn!

niet smelten en zoek voor zo ver mogenlijk wat koelte op!
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2016 om 11:03
Wel lekker als je zo dicht bij zee woont he?
Ik heb vanmiddag een afspraak waar ik naar toe moet.
Ik denk dat ik verder binnen blijf.
Fietsen vraagt nog veel energie, dus na die afspraak is het op.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2016 om 12:27
Vanmorgen naar de sportschool gelopen (en later weer terug), beetje kalm aan gedaan. In een groepje een balspel gedaan, wat meer denkwerk was dan inspanning. Het verschil tussen recht en links is soms moeilijk te bevatten met gekookte hersenen.

Vanmiddag de laatste minisoos van het zomerreces, er komen maar twee dames. Volgende week zitten we weer in het clubgebouw.

Vanavond ga ik extra vroeg naar het ziekenhuis en eet ik daar een tosti met een cappucino als avondhap. Morgen zal ik gezonde dingen kopen en me weer netjes gedragen qua dieet. Of ik me verder netjes ga gedragen? Hmm er is even geen toezicht.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2016 om 12:53
Kan je wel veilig in het ziekenhuis komen . ?
Las net in de krant dat er zoveel straatverlichting niet werkt in Apeldoorn .

Hoe gaat het met de patient ???
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2016 om 14:34
Gisteren twee nieuwe 'nooit-meer-lek' banden om mijn fiets laten leggen.
kosten € 120.-
Vanmiddag fiets gepakt om naar de afspraak te gaan...mijn 'nooit-meer-lek' voorband plat.
6 jaar op de oude banden gereden, nooit een platte band.
Nu is manlief, in de bloedhitte, lopend met de fiets naar de fietsenmaker.

Lieve help...het is geen wonder dat ik mijn lief, MIJN LIEF noem!!
Hij is een schat van onschatbare waarde!

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2016 om 17:11
Een lekke nooit meer lek-band??? Dan mogen ze jouw manlief wel eens met een luxe gekoelde taxi en excuses voor deze misleidende reclame thuisbrengen. 
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2016 om 18:48
Neuh... niet echt misleidende reclame hoor.
De buitenband was prima in orde (dat is het nooit meer lek deel) maar de binnenant had een fabrieks fout. Onder druk was ie gescheurd.

Ik heb zes jaar gereden op zo'n nooit meer lek ding. en inderdaad nooit lek gereden
Maar nu moesten ze vervangen worden omdat het profiel af was gesleten.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2016 om 20:37
nog nooit van gehoord van een nooit meer lek band. Dan is het te hopen dat de vorige de laatste was van het lot nooitmeerlekbanden die toen gemaakt zijn met fabricagefouten.

en nu zitten wij ons hier af te vragen of die nooitmeerlekband een houten wiel is of een stalen band.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2016 om 21:26
We hebben in de straat wel verlichting, voor en achter. En het was nog licht op de terugreis naar huis.

De patiënt wilde best mee naar huis, jawel, hij zit nog aan zuurstof en twee infusen, eentje met penicilline en eentje met zout water. Het zal wel na het weekend mogen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2016 om 22:55
Originally posted by bep bep wrote:

nog nooit van gehoord van een nooit meer lek band. Dan is het te hopen dat de vorige de laatste was van het lot nooitmeerlekbanden die toen gemaakt zijn met fabricagefouten.

en nu zitten wij ons hier af te vragen of die nooitmeerlekband een houten wiel is of een stalen band.

Het nooit meer lek slaat alleen op de buitenband.
In dit geval was het een binnenband met de fabricagefout.

Een nooit meer lek band is een band met een dik gedeelte.
Voorbeeld:


Hij kan in principe wel lek, maar dat gebeurt alleen als er scherpe dingen via de zijkant in de band komen.



Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 117>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns