Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Goede morgen/middag/avond

 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 117>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2016 om 23:08
dus een extra gerubberde buitenband.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2016 om 01:12
vandaag een moeilijke dag, de hulp heft inpaats van een sopje door de kan van de stofzuiger te halen, mijn stofzuiger onderwater gezet ofzo.
en nou ligt ie zoveel mogenlijk te drogen en hoop ik zo dat ie het weer gaat doen het is zo, lief beessie en is nog geen jaar oud, dat maakt me verdrietig

ik vind het warme weer heerlijk, binnen is het goed te doen en op de fiets ook

weltrusten thian

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2016 om 08:22
jaja thian, met dit warme weer wilde je stofzuiger natuurlijk ook verkoeling!
alle gekheid op een stokje, balen natuurlijk, als je hulp bij een zorginstelling of zo iets werkt zijn ze vast verzekerd voor dit soort ""grappen""
hoop dat t nog goedkomt!
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2016 om 08:23
vergeet ik iedereen een hele goede morgen (rest van de dag natuurlijk ook) te wensen!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2016 om 08:57
Ook iedereen een goede morgen op alweer een zomerse dag - rustig aan allemaal
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2016 om 09:06
ook iedereen een goede morgen,
ja ik hoop het maar ik hoop nog harder dat deze opdroogt en het weer gaat doen
ik zit klaar voor de dagverzorging een dagje crea, leuk
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2016 om 10:18
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2016 om 10:20
Balen van die stofzuiger Thian!!
Maar inderdaad, de instelling waar je die hulp van krijgt is verzekerd voor schade door de hulp veroorzaakt.
Gewoon zakelijk aangeven en daar vooral niet te lang mee wachten!!

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2016 om 10:29
zou de stofzuiger misschien ook een ontvlooibeurt hebben gekregen? Want gegarandeerd dat er daar ook inzaten en dan helpt het niet als ze je hele huis ontvlooien en de stofzuiger niet. Binnen de kortste keren krioelt het dan terug en zeker met dit weer.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2016 om 12:13
22 graden hier.
En een dun regenbuitje op de kop bij het terugfietsen van de winkel.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2016 om 12:46
Hier ook een paar druppels .

Manlief wou buiten de krant lezen maar kwam naar binnen .

Nu schijnt de zon weer en is het een aangename temp 24 graden aan de Noordkant
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2016 om 13:28
Hier is het ook aangenamer vandaag, een briesje met zuurstoflucht en een graad of 3 minder. Nog maar 29° hier in de schaduw
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2016 om 13:31
In de schaduw achter het huis is het om en nabij de 26 - 27 graden. In de kamer is het 25½. Soms komt er wat sluierbewolking voor de zon, maar van regen is hier nog geen sprake geweest. 
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2016 om 14:03
Het was zo weinig dat het niet eens een buitje-voor-het-stof genoemd kon worden.
Was nog best lekker ook, die spetters.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2016 om 22:00
Tip voor veel te warme nachten:

neem een katoenen gebreide (of gehaakte) kruikenzak en doe daar een diepvries-element in dat 20 graden bevroren is. Heerlijk in bed!   
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2016 om 00:09
hier een buitje tussen de middag
verder wel lekker

er zat een vlooienband in stofzuiger
maar die heft de hulp weg gegooit
nee de stofzuiger werd mee genomen
en moest ze legen en een doekje door de kom halen
geen emmer water en de vlooien zijn weg
de middelen van de dierenarts zijn echt duur en goed
het was de laatste ronde om verder uitkomen te voorkomen
heb het hele circui doorlopen

een ruggetje gehaakt en oogjes vastgezet
we werden veel te vroeg weer opgehaald anders was ie klaar nu

zo leuk er hing een tas vol boletjes katoen en wat wol aan de deur
echt leuke dingen er in

goede nacht

Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2016 om 10:39


Wat een leuke thuiskomst zo, Thian, met een verrassing aan de deur.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2016 om 13:23
@Lao-tse, koffie met dadels ??? Is dat een lekkere combinatie ? Ik had een plas water onder het apparaat staan en een bodempje koffie in de kan Confused
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2016 om 14:04
Ik vind dadels overál lekker bij.
Maar een stuk boterkoek voldoet ook, hoor
(of een van de taarten van bep)
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2016 om 15:22
Die taarten van Bep met dat marsepein erlangs ? Ik zou er geen hap van durven nemen - zonde van de creatie LOL. Ik vind vooral verse
dadels lekker en dan dat velletje dat langs de pit zit er voorzichtig afschrapen - oei.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 117>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns