Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Goede morgen/middag/avond

 Reageer Reageer Pagina  <1 112113114115116 117>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Nickie View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 13 Januari 2019
Locatie: Zuid Limburg
Status: Offline
Points: 80
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nickie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2019 om 08:54
Ook goedemorgen en een Fijne dag gewenst.
Hier ligt nog geen sneeuw maar het is wel berenkoud, zonnetje schijnt lekker .

Groetjes NickieSmile
Leeftijd is niet belangrijk maar wat je met die jaren hebt gedaan wel.

Nickie's Hobbycorner
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2019 om 09:40
Deze dagen is het lekker gezond buitenweer: droge lucht en het zonnetje erbij.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2019 om 10:11
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2019 om 10:12
Hier sneeuw en grijs, niks geen zonnetje
Dus probeer ik het zonnetje te zijn.  Geek
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2019 om 10:17
Hier begint het te sneeuwen.

Vanmorgen om 5 uur reed de strooiwagen langs ,ik dacht dat er wel een pak zou liggen .

Ik vraag me af ,heeft dat nu zin om 5 uur strooien met deze wind als het om 10 uur pas begint zou dat niet verwaaien ?

Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2019 om 10:19
Ja Mutti, dat heeft zin.
Ik heb een kennis die op zo'n wagen moet rijden.
Er was al opvriezend wegdek en als de pekel een beetje ingereden wordt doet het goed zijn werk.
Sneeuw die daarop valt gaat niet vast zitten aan het wegdek.



Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2019 om 10:39
Bedankt .

Dan zitten die mannen niet voor niets zo vroeg op de weg en wordt er niet onnodig zout gestrooid .


Er zitten ineens zoveel vogels in de tuin die je anders niet ziet .
Allemaal vredig uit het wak in de vijver te drinken .
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2019 om 11:03
Klopt.
Die kennis van mij komt ook niet juichend uit zijn warme bed als hij om 3 uur wordt gebeld dat hij moet rijden.
Maar de ORT vergoed het dan weer wel.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2019 om 16:25
We gingen meteen na de sportschool, douche en lunch, boodschappen doen, om de sneeuw vóór te zijn, maar die overviel ons toch, toen we even in de bibliotheek waren. Ik heb voor een dag of drie eten gehaald en ik heb nog andere voorraad. Het zou mij niet spijten als ik morgen binnen moet blijven. De straat en de achtertuin zijn mooi wit. Ik hoor nog geen kinderen spelen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2019 om 16:29
Hier dwarrelt motsneeuw echt heel minimaal - poeh poeh denk ik dan
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2019 om 17:04
Hier ligt echt een heel pak .

Er wordt volop met de slee de helling afgegleden .

Voor een dag wel leuk ,maar dan mag het wel weer weg van mij .
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2019 om 17:07
Een mooie laag sneeuw hier ,de kinderen zijn weer blij ,meer moet er niet vallen want is te gevaarlijk he
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2019 om 18:43
In Almere is ook een mooie witte deken gevallen. De tuin is helemaal bedekt.

Originally posted by pareltje2011 pareltje2011 wrote:

... meer moet er niet vallen want is te gevaarlijk he


Pareltje, jij doet toch zeker wel je zwemband om als je de straat op gaat, he?! Dat helpt om niet hard te vallen. Voorzichtig!!!

Vanmiddag ging ik met de stadsbus naar het centrum en toen kreeg de bus een aanrijding. Na wat oponthoud moesten we in een andere bus verder.
Back to Top
Nickie View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 13 Januari 2019
Locatie: Zuid Limburg
Status: Offline
Points: 80
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nickie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2019 om 08:19
Hier ook een behoorlijk laagje sneeuw, Confused
Leeftijd is niet belangrijk maar wat je met die jaren hebt gedaan wel.

Nickie's Hobbycorner
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2019 om 08:50
Oh dat moet jij dan net weer treffen kamilla dat de bus een aanrijding heeft...
Hoop dat je niet te veel vertraging hebt gehad...
Hier door de sneeuw gereden met de auto want ja moeten toch van het werk naar huis toe...
Een beetje glijden vind ik nog wel leuk maar soms erger ik me dan ook aan mensen die echt niet harder als stapvoets durven op wegen die goed sneeuwvrij zijn en waar de weg alleen nog maar wit is van het zout...
Ik zeg niet dat je hard moet rijden maar erg ver onder de snelheidslimiet vind ik dan ook wel weer overdreven...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2019 om 09:30
De vertraging was maar 10 minuten. Almere is een moderne stad met gescheiden busbanen en met stoplichten geregelde oversteekplaatsen voor auto's. Als je dan nog een aanrijding wilt veroorzaken, moet je wel heel "slim" zijn.

In Nederland is misschien wat minder routine in rijden met sneeuw dan in noordelijk gelegen landen. Winterbanden en sneeuwkettingen zijn hier ook niet verplicht. Dat maakt dat mensen hun rijgedrag minder op elkaar afstemmen.

Vandaag ga ik een foto maken van mijn witte tuin.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2019 om 10:12
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2019 om 10:57
Ach wat een schatje...
Ook een hele goede morgen voor jou Lao...
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2019 om 10:53
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2019 om 11:35
Goedemorgen vanuit deze kant...
En helemaal waar Lao...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 112113114115116 117>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.875 seconden.
Lang Yarns