Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Goede morgen/middag/avond

 Reageer Reageer Pagina  <1 3233343536 117>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2017 om 18:46
.

















don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2017 om 22:09
Je bent lief Thian!

Ik heb in ieder geval vandaag een dag gehad die niemand me meer afneemt! Ook de moeheid van morgen en overmorgen niet,
Kinderen en kleinkinderen waren hier om de nieuwjaarswensen te doen.
Heerlijk de restjes (die ze vaak zelf meenemen) opmaken,  een fles champi openmaken.
Is een soort van traditie dat we dat doen rond vijf uur tot........
t Was druk maar zo GENIETEN!
Daar heb je veel voor over hoor!

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2017 om 22:40
he' wat fijn voor je!
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2017 om 10:19
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2017 om 11:57
ach zijn pootje hangt buiten boort, wat een lievie
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2017 om 19:14
@Loa-tse, we moeten er maar het beste van maken, niet dan - van dit nieuwe jaar
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2017 om 20:05
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

@Loa-tse, we moeten er maar het beste van maken, niet dan - van dit nieuwe jaar

Zoals elk jaar....toch?  WinkLOL
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2017 om 21:09
niet maar et beste van maken
maar van elke dag genieten
van alle kleine dingen


don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 09:45
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 09:49
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 09:54
Vandaag gaat het meeste niet zo lukken, ik werd gisteren overvallen door een hielspoor. Geen dansjes of zelfs gewoon uit bed stappen voor mij. Ik steun met twee handen op van alles en nog wat, zelfs op krukken, en ik loop als een oud wijf, terwijl ik eind van het jaar pas 70 word. Ik moet veel rust houden, dat gaat wel lukken, ik ben de ene poppenslaapzak na de andere aan het maken. Haken, breien, tunisch haken. Straks gaat mijn man diclofenac en een maagbeschermer halen, dan moet het maar snel over zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 09:56
heel veel sterkte toegewenst
(zal ik het plaatje dan maar weg halen?)
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 11:40
Originally posted by niania niania wrote:

heel veel sterkte toegewenst
(zal ik het plaatje dan maar weg halen?)


Neuh.... we hebben niet allemáál een hielspoor. LOL
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 11:42
nee maar jij wel
en dat (ik weet het niet uit ervaring gelukkig) maar doet behoorlijk zeer als ik lees wat jij neer schrijft
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 12:10
Originally posted by niania niania wrote:

zal ik het plaatje dan maar weg halen?

Nee juist niet! We kunnen deze leefregels ondanks mankementen ook figuurlijk toepassen in ons leven. Vanochtend werd ik door manlief gewekt omdat hij hevige pijn in zijn voet had. Of ik even snel vanalles wilde gaan halen beneden. Ja hoor, ik sprong als de wiedeweer het bed uit en rende de trap heen en weer... Daarna vond ik op het forum deze raadgeving. Geweldig. Alleen was ik vergeten te lachen... Maar daar hebben we nog de hele dag de tijd voor. 


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 17:06
Mijn geest kan nog wel dansjes maken.

Ik heb ook zo heen en weer gerend, telkens als Ton iets aan zijn voet mankeerde, maar nu moet ik aldoor dingen drie keer vragen en het proces van mij hulp bieden begeleiden. We hebben een kat die bij elk opstaan van mij hoopvol om mijn voeten drentelt, "ha ze gaat eten pakken". "Beetje lastig met in elke hand een kruk, Archie. Vraag maar aan de baas." Maar die zit dan net iets moeilijks te doen aan de computer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 21:30
ook geen flitsende dag
gistern te veel...
maar nu wel weer op de been
morgen beter
lekker even haken

don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2017 om 10:04
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2017 om 20:37
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2017 om 22:00
LOL Vanochtend zag ik 'm al streng naar me kijken. Geweldig. 

Toch trok ik me die strenge blik aan: ik had hier beloofd om mijn december-jurk te laten zien en dat is er nog niet van gekomen.Embarrassed
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 3233343536 117>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns