Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Goede morgen/middag/avond

 Reageer Reageer Pagina  <1 3637383940 117>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2017 om 16:27
thian gewoon efkes alles bespreken met de mensen die ermee te maken hebben, plannen opstellen en vooral goed luisteren.

Misschien is uw telefoonlijn afgesloten omdat je juist een mobieltje hebt gekocht. Wat moet een mens die het al moeilijk heeft met 2 telefoons? Daar is al één besparing. En zo kan je er nog misschien tevoorschijn toveren.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2017 om 17:31
Als je problemen hebt met luisteren ,vraag dan of ze het voor je opschrijven in Jip en Janneke taal .
Je bent waarschijnlijk gespannen ( zou ik ook zijn )en dan kun je het later nog eens rustig over lezen .

Schaam je nergens voor ,je bent niet de enige en al zou je dat zijn .
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2017 om 18:33
ik zal maar niet proberen of ik 112 kan bereiken

maar ik kan gebelt worden en zelf niet bellen
dat vind ik tot daar aan toe maar geen internet
mijn oude beessie na niet meer zonder stekkertje
en wil ook niet meer draadloos volgens mij

ik heb een mobieltje, maar snao er niets van en heb nauwelijks
beltegoed, want dat krijg ik ook niet meer... niet als veel dingen

maar ik kan handwerken en de begeleiding gaat er achteraan en is al bezig geweest, ik heb ook bij hem uit zitten huilen
de therapeut was boos op obin omdat die de schuldige zijn en hij zoveel van zijn patienten ziet dat ze zo in de problemen komen terwijl ze onder bewind waren als ik, maar ik moet het proberen te parkeren,
en te vertrouwen op de hulpverleners
dit blijkt allemaal nog te komen van obin
en ik kan er niets aan doen en niets aan veranderen nu

don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2017 om 18:34
nee de telefoon is afgesloten om dat er niet betaald is
er moet 166,- betaald worden dat sluiten ze het weer aan

ik hbe een mobiele telefoon nodig als ik met mijn 3 wielfiets errgens staa en hij doet het niet meer en voor nood gevallen verder niet er staat 5 euro op

ik begrijp de vaste telefoon
en bel ook niet gauw, alleen naar de woonbegeleiding

don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2017 om 18:41
Originally posted by thian thian wrote:

de therapeut was boos op obin omdat die de schuldige zijn 

Een vreselijke situatie voor jou, Thian. Wel goed dat je in ieder geval deze therapeut hebt die jou het gevoel geeft aan jouw kant te staan. 

Sterkte! Hug
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2017 om 18:46
dank je wel, ja dat is fijn,de woonbegeleider ook hoor..
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2017 om 19:45
Met je mobiel kan je altijd 112 bellen als het nodig is.
Ook zonder beltegoed.
Enige voorwaarde is dat de batterij opgeladen is.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2017 om 19:51
oke das soms wel even een dingetje, daar moet ik aan denken
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2017 om 20:00
Dus de bewindvoerder heeft de rekeningen niet betaald en nu ben jij het sjakie begrijp ik dat zo goed.
Dan heeft die flink liggen slapen als die jouw mobielkosten zo hoog heeft laten oplopen.
Je hoort zoveel mensen met problemen met zulke lui. Vreselijk gewoon.
Ik wens je heeeeel veel sterkte en hopelijk kunnen ze je vanuit de begeleiding snel helpen hiermee.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2017 om 20:23
ja de beweindvoerder waar ik onderuit ben omdat ze zoveel schulden hebben gemaakt, ze hebben huur verhogingen en huur niet bettaald ruim 2400 euro nog te betalen, en de provider van de vaste telefoon en internet en tv, is 166,- en dan nogde zorgverzelkering niet betaald en nog een aantal dingen
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2017 om 22:48
Het is écht te gek voor woorden.
Zulke mensen moeten ze opsluiten en de sleutel weggooien.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2017 om 23:22
ze worden ook bij mij door de rechter aan gesteld
en horen verantwoording bij de rechtbank af te leggen
ik moest oook iets tekenen zodat ze zich konden verantwoorden dat hebben we Niet gedaan, alleen e op gezet waarom we niet tekenden...
en ze verdienen echt veel volgend mij..
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2017 om 09:08
GOEDEMORGEN

ik zit klaar voor de bus naar de dagverzorging
en heb de kitten stevig verwend,
queeenie zit te mekkeren naar vogeltjes
die brutaal voor de ramen komen voor wat brood
dus vanmiddag wat voor ze halen
ik kan geen mezen bolletjes ophangen
(en het mag niet voor de ratten...)
maar nu wel vind ik
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2017 om 10:21
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2017 om 10:29
Paar dagen niet gelezen en ik zie mooie plaatjes en ik lees vervelende verhalen van Thian en oh nou. Dus ik probeer maar te denken dat
de zon vanochtend zo mooi opkwam en dat Thian met haar nieuwe bewind en haar nieuwe plekje, haar begeleiders, haar nieuwe poetshulp
haar katten, haar buitenvogeltjes én haar haaknaald er dit jaar bovenop gaan komen. Volhouden Hug
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2017 om 17:16
dank je wel ik ook
een nieuw vogeltje klaar, en een stukje groen gehaakt
en voldoende afleiding, en lekker gegeten, schorseneren, met een lekkerbekje
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2017 om 18:04
Vreselijke lui zitten er bij ik weet het van vrienden en mijn eigen zus die heeft ook heel veel schulden gekregen juist door zo eentje.
Zou het zeker aankaarten bij een rechter hoor mits dat gaat he, hopelijk worden ze dan uit die functie gezet want zulke mensen horen niet zo te profiteren van mensen die het al moeilijk hebben.
Maar ja ondertussen zit je er maar mooi mee, t zijn aardige bedragen pfff ...
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2017 om 18:36
ja we gaan het aankaarten bij de rechter en desnoods op tv ik wil niet dat er andere mensen ook zo behandelt worden, je werd echt als je een een hond nog niet zou behandelen behandelt

maar stoed moet beter zijn, ze zitten alleeen met de puinhopen dat is de ellende..
maar het kan alleen maar beter worden hoop ik van harte..
en ondertussen heb ik nog genoeg te handwerken en te schilderen
en dank god de katjes..

volgende week donderdag heb ik een afspraak met de social makelaar, m te gaan kijken bij het handwerken van het rode kruis, hij krijgt die mw maar niet te pakken die dat organiseert, dus gaan we gewoon kijken daar krijg je matriaal maar je producten worden verkocht... voor het rode kruis nou ja das toch een heel goed doel?
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2017 om 21:17
Mja vind ik wel ja en als jij zo materiaal kan krijgen en eer van je werk nog krijgen erbij sla je twee vliegen in een klap !

Goed plan het aankaarten en zo. Het is een tijdje in beeld geweest al die lui met hun fraude gedrag maar nu is het weer stil en het zijn net paddestoelen zeg steken zo die koppies weer op !

Maar hopen dat stoed er wel uitkomt met iedereen weer dan. Want dat is weer een hoop geregel om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen. Gelukkig hou je de goeie moed erin met alles wat je wel kan doen. Een heel sterke kant van jou, heb ik echt wel bewondering voor. dikke knuffel hoor
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2017 om 21:24
ik heb bij de woonbegeleider echt wel even uit zitten huilen hoor
mar nu heb ik alles geregelt, en is het niet anders en an ik niet meer doen dus hebben we dit met onze svper en de woonbegelieder afgesproken, ik wordt wel kriegel van dat kachel uit/ laag/ vroeg uit   steeds te horen, ik weet het zelf wel, maar ja ze bedoelen het goed en ik heb zoveel warmte nodig tegen de pijn, maar het enige wat kan is tegen de kachel aan gaan zitten wat ik doe en hem zo laag mogenlijk te houden voor de rekening van eind van het jaar...
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 3637383940 117>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.906 seconden.
Lang Yarns