Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Goede morgen/middag/avond

 Reageer Reageer Pagina  <1 45678 117>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2016 om 17:09
Och Mutti, weer zo eneke die vind dat haar hond het beste luistert en geen vlieg kwaad doet. De gazetten staan er met periodes vol van.
Mensen vergeten dat het een beest blijft en weten niet hoe die gaat reageren bij een bepaalde persoon/bepaalde stem/bepaalde stap/bepaalde blik/bepaalde geur. Maar je hebt ze verwittigd, meer kan je niet doen.

Onze hond is altijd aangelijnd buiten en als er een loslopende komt aanvliegen krijgt die een trap. Moeten ze hun beest ook maar bijhouden.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2016 om 18:30
Mutti, jouw verhaal maakte mij zelfs woest! Een aangelijnde hond die door een loslopende aangevallen mag worden. Het lijkt me eerder een zaak voor de politie! Ik ken iemand die altijd een spuitbus bij zich heeft om zichzelf en haar eigen aangelijnde hond te beschermen tegen zulk soort onverlaten.  
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2016 om 08:39
Je hebt per gemeente een APV, daar staat ook vaak in dat honden binnen de kom aangelijnd moeten zijn en dat baasjes hun poep moeten
verwijderen. Als dat bij jou zo is zou je kunnen klagen als je dat al zou willen. Verder kun je van een kind niet verwachten (als ze zo'n ouder hebben)
dat ze toegeven dat ze bang voor de hond zijn - die zijn veel te druk met verbergen dat ze bang voor de ouder zijn.
Sommige mensen moeten geen hond nemen of hooguit een sullige lobbes.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2016 om 08:54
Er is in onze gemeente een aanlijngebod en een poep opruimgebod . Er zijn zelfs automaten waar je gratis de zakjes uit kunt halen .

Het gezin is hier pas komen wonen in een "schattig huisje " waar op funda 750.000 voor werd gevraagd en waar nog een half jaar aan verbouwd is en hele boel bomen voor gekapt zijn .
De hond is een blonde Labrador waarvan ik dat gedrag niet zou verwachten .Misschien is het voor zowel de hond als zijn bazinnetje even wennen .

Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2016 om 10:15
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2016 om 22:19
goeie avond

mijn stofzuigertje is opgedroogd en doet het nog
dat is een goed stofzuigertje he' ik ben er echt trots op

ik heb 2 mensen een rose vogeltje beloofd en moet nu wel rose haken
ze vinden het zo leuk, en ik kan geen nee zeggen.. maar vind het wel lief ook..
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2016 om 10:03


Wat fijn dat je stofzuigertje het nog doet!
Ook leuk dat mensen je vogeltjes zo leuk vinden dat ze er ook een wilen hebben.
Mooi compliment!
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2016 om 11:11
Goeiesmorreges .. Wat leuk Lao, een zwarte kat die geluk brengt !!!!!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2016 om 11:14
Zat ik lekker de krant te lezen, met een bakkie koffie.
Hoorde ik me toch een harde klap tegen het raam!!
Schrok er echt van.

Nu zit er een vette vlek in vogelvorm op het raam.
Misschien moet ik de ramen niet zo schoon houden?


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2016 om 12:36
...of zou de zwarte kat door beheksing een vogel naar binnen gelokt hebben? 

Ik schrik ook altijd als er een vogel tegen het raam vliegt. Vaak zijn het jongen die nog niet aan menselijke bouwkunst gewend zijn. Soms heb ik ook het idee dat ze in de planten willen gaan zitten die achter het glas staan. Een goeie reden (of smoes) om niet te nette gezeemde ramen te hebben. 

Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2016 om 13:34
[IMG][/IMG]
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2016 om 20:18
ach gos arme vogeltjes

een heerlijke zonnige dag

ik ben lekker naar de kinderboerderij geweest daar mag ik helpen
das echt even afleiding, ik heb de ezels appels Mogen gegeven, een zak mee genomen ze lkunnen alles gebruiken
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2016 om 20:20
de vogels plukken hier de dike spinnen aan de buiten kant van de ramen
die vinden ze lekker
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2016 om 20:24
Originally posted by thian thian wrote:

de vogels plukken hier de dike spinnen aan de buiten kant van de ramen
die vinden ze lekker

Ik wil het niet weten.
Ben bang voor spinnen.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2016 om 20:54
Originally posted by thian thian wrote:

de vogels plukken hier de dike spinnen aan de buiten kant van de ramen
die vinden ze lekker

Bibberrr... ja, zo is het bedoeld in de natuur. Ying Yang Eten en gegeten worden. Ik moet ook echt niks van spinnen hebben, maar die "raamhangers" in hun web gaan nog net als ze niet te dik zijn. Als ik een grote zwarte engerd (zonder web) door het huis zie rennen, kan je me 2 straten ver horen.   
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2016 om 09:34
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2016 om 10:36
Gisteravond stond de Poolse buurvrouw voor de deur.
Met een plantje en een zakje Poolse koekjes.
Zomaar, omdat ik zo lief ben.
Embarrassed

Ze wonen sinds het voorjaar hier.
Hebben een hond, Beagle,  die erg moest wennen en verlatingsangst had door de verhuizing, wat resulteerde in geblaf en gejank als de baasjes moesten werken.
Soms zelfs 3 uur achter elkaar.
Buurvrouw vond het vreselijk en deed er alles aan om het beestje stil te krijgen.
Er kwam een uitlaatservice, dus...ze deed echt haar best
Ik heb meegdacht en geprobeerd mee te helpen.
Ik denk dat ik daarom die attenties kreeg.
Beestje is nu stil, gelukkig.

Maar zo'n gebaar maakt een mens wel blij.



Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2016 om 10:44
Een stille hond ook LOL
Goedemorgen allemaal
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2016 om 23:54
wat lief die buurvrouw

ik heb mijn katten een ontwormings pilltje gegeven met als dank een beet van queenie, ze had het er niet op normaal is ze echt lief en wast me en geeft kopjes gelukkig is felix een watje
ik ben ook bang voor spinnen hoor en ben zo blij dat ze buiten zitten

weltrusten!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2016 om 08:35
Onze katten hebben gisteren hun nekdruppels gehad, ze maakten niet eens zo'n scène, dit keer. Meestal vluchtten ze de tuin in en als je ze later gedag zei, maakten ze dat ze wegkwamen. Dat duurde soms een dag. Nu gaven ze meteen weer kopjes. Ze zijn weer vrij van alle inwendige en uitwendige parasieten voor een maandje.

Ik zette net de laptop op tafel, prompt nam Midnight plaats op de stoel ervoor. Nu zit ik op een andere stoel naast hem.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 45678 117>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.047 seconden.
Lang Yarns