Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Aan de haak

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2017 om 18:34
Ik heb gebeld met Aan de Haak en ze verrekenen het met mijn huidige abonnement om de 2 Specials ook te krijgen. Ik moet alleen weer bellen want de beloofde bevestiging mail heb ik nog steeds niet gehad.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2017 om 08:37
Het blad kost € 5,95 en een nieuw abonnement op 6 nummers iets van € 36. Meen ik, het blad ligt boven in mijn hobbykamer, waar een bordje "Niet storen" hangt, want er ligt een kat te slapen. Ik zit in de huiskamer aan de laptop. Maar ik vond het verschil tussen losse nummers kopen en een abo te gering om me vast te leggen. En ik heb een Read Shop en een Primera in de buurt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2017 om 15:38
Nummer 10 is uit. Nummer 9 was een tassenspecial.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2017 om 17:28
En nu komt eind augustus, "na de vakantie", een breispecial uit met patronen uit Hobby Handig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2017 om 19:37
Het is na de vakantie en eind augustus. Maar het beloofde blad ligt nog niet in de winkel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2017 om 11:11
Het breiblad is uit. Met 34 patronen die hier en daar in Hobby Handig hebben gestaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2017 om 15:58
De nieuwe Aan de Haak special, 26 hoodies en wintergoodies (echt Nederlands?) is uit. Bij Primera lag ook een dik haakboek van Phildar/Marie Claire.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2017 om 16:34
Machtelt....niet Doen....ben al op weg, voor mijn Kerstmis heπŸ˜‹πŸŽ…
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2017 om 17:45
Gelukkig ben ik ook nog eens jarig deze maand. Dus het mocht.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2017 om 18:22
Ik persoonlijk vind de aan de haak tegenvallen sinds ze de formule hebben verandert. Jammer.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2019 om 17:18
Het nieuwe nummer is uit. Meer van hetzelfde en ik meen bepaalde patronen te herkennen. Niet uit Hobby Handig, want dat lees ik zelden. of nooit. Ik denk uit Simply haken. Bij de Marie's Poppenmode zucht ik ook vaak, dan hoop ik op iets heel nieuws. In de oude Andrea voor poppen stond nog wel eens een hangmat, hangstoel of draagzakje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2019 om 18:26
Ik heb hem nog niet binnen maar ben wel benieuwd. Ik schrijf tegenwoordig wel de uitgave datum in mijn agenda want een paar nummers geleden had ik hem niet gehad. Door mijn klacht kreeg ik hem alsnog.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2020 om 09:02
Vorig jaar kon ik een speciaal abonnement krijgen, althans een verrijking van mijn gewone abonnement, en nu heb ik deze lente al een kleding- en accessoiresnummer en een amiguruminummer gehad. Ik let niet op hun crochet along gedoe, want ik was niet tevreden over de eerste deken. Soms klopte het patroon niet en kwam er veel later een rectificatie en soms waren de You Tube filmpjes mij te amateuristisch. Muziek of blaffende honden op de achtergrond en als ze iets fout deden, knipten ze dat er niet uit, maar deden het daarna goed. Van een vriendin hoorde ik dat ze het pakket wol had besteld en bij had moeten kopen, met de nodige problemen van verfbadnummers.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2020 om 10:16
Maar zijn deze extra nummers leuk ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2020 om 14:59
Leuk om in te bladeren, maar zo heb ik meer boeken en bladen. Ik geniet zonder enige zin om er iets uit te maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2020 om 18:26
Bij de special nummers is het net of je er interesse in hebt. Er is er 1 met tassen 1 met dekens 1 is een Winterspecial 2 met amigurumi en een kerst special. En de gewone nummers vallen soms tegen en een andere keer haak ik er wel wat uit.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns