Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Aan de haak

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Aan de haak
    Posted: 16 September 2016 om 16:54
Aan de haak deel 5 is uit. Het is een verzameling haakpatronen uit Hobby Handig. In een bonnenboekje van Primera, dat in de brievenbus viel samen met folders, zat een kortingsbon van een euro. Die boekjes lagen ook op de toonbank.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2016 om 12:35
Lijkt me altijd leuk als ik de reclames zie die ik erover voorbij zie komen, maar vind hem zelf dan toch altijd tegen vallen. Net als de simply haken. Heb er een aantal van liggen, maar eigenlijk nog nooit iets uit gemaakt.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2016 om 09:33
In sommige bibliotheken ligt Hobbyhandig. Je zou in een paar nummers kunnen kijken, of die haakpatronen iets voor jou zijn. Je hoeft geen lid te zijn om in de leeszaal te zitten, het is een openbaar gebouw, deels gefinancierd met ieders belastingcenten. Ons filiaal is tegenwoordig alleen 's middags open en één avond. Maar voor die tijd zaten er altijd pensionada's aan de leestafel met koffie en kranten.

Ik heb ook veel Simply Haken en andere boeken en bladen, gewoon voor de heb.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2016 om 12:27
Nu viel het me ineens op dat ik Aan de haak nummer 4 gemist heb. Ik heb hem direct bijbesteld. Ik zag nu, dat je ook een abonnement op het tijdschrift of op het online tijdschrift kunt nemen. Je kunt met een online abonnement in het archief kijken. Nou ja, archief, de eerste 4 nummers.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2016 om 20:53
Fijn Magtelt dat je nr 4 nog kon bestellen.
Ik heb v.a. nr 1 een abonnement maar nr. 5 viel mij een beetje tegen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2016 om 09:13
Ja, dat heb je soms. Ik heb mijn abo op Verena opgezegd, hoewel er aldoor mooie dingen in stonden. Maar op een gegeven moment is het meer van hetzelfde en boeit het niet meer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2016 om 15:59
Deel 5 lag in de bus en jippieajee met een paraplupatroon. Leuk!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2016 om 16:05
O, dat is laat Magtelt. Ik heb hem al 3 weken binnen en inderdaad de paraplu is erg leuk.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2016 om 16:34
Nee, niet laat, een nabestelling.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2016 om 18:42
Oké. Gelukkig kon dat nog.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2016 om 18:44
Ik kreeg een mailtje, dat het volgende nummer, 6, eind oktober in de winkel ligt. Ik kan een heel voordelig abonnement krijgen, het scheelt wel € 0,46 per vier nummers. Natuurlijk betaal je dan geen portokosten, maar ik ga wel naar Primera. Bij 8 nummers is de korting ietsje meer, maar nog niet echt om wakker van te liggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12040
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2016 om 19:12
wow 11 cent en een half per nummer goedkoper als je een abonnement hebt. Daar doe je het toch direct voor.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2016 om 19:12
Ik zag ook op het mailtje dat nu de abonnementskosten waren verhoogd. Dat komt het blad volgens mij niet ten goede.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2016 om 08:24
In ieder geval worden nieuwe abonnees niet binnengehaald met enorme cadeau's, terwijl de trouwe lezers het nakijken hebben. Dat vind ik vaak zo oneerlijk. Bij Verena kreeg je elk jaar een nummer van Anna Handwerken, maar als je alleen van het haken en breien bent, heb je daar niet veel aan. je moest er ook echt om zeuren en ze stuurden bij elk nummer een acceptgiro om je in de war te brengen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2016 om 11:26
Dat zijn inderdaad van die dingen waar je dan niets aan heb. Ik betaal doordat ik het abonnement in Mei '16 heb afgesloten €4,10 per uitgave. Dat scheelt dus wel met nu. Ik heb de tijdschriften versie en niet de digitale.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2016 om 13:09
Volgens mij heb je dan wel toegang tot het online archief, dus de oude nummers.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2016 om 13:46
Als je goedkoop een abonnement op iets wilt hebben, dan moet je inderdaad eerst een voordeelabonnement afsluiten en dan aan het eind van die periode telefonisch gaan opzeggen. Vaak krijg je dan de meest mooie aanbiedingen weer.
Ik had geen zin om voor de TV-gids 50 euro per jaar te gaan betalen en krijg hem nu weer voor 30 euro...

Klinkt allemaal heel krom, maar is helaas de waarheid: Trouwe lezers hoef je niets extra's te bieden, die zijn al lid, maar anderen moet je binnenharken.... Ongelooflijk.

Heb daar een paar jaar geleden ook eens een telefoongesprek aan gewijd bij een zorgverzkering waar ik al jaaaaaren klant was. Alle nieuwe inschrijvingen kregen echt waanzinnig leuke kortingen op o.a. aanvullende verzekeringen.
Dus ik bel op en zeg: Ik ben al 8 jaar trouw lid bij jullie, wat krijg ik...
De jongen aan de lijn wist niet hoe hij het had... ja, eeh...
Nee, die korting kon ik niet krijgen, want ik was al lid, dat was alleen voor nieuwen... Het enig dat hij me kon bieden was een collectieve verzekering via de bond van niet-rokers... mijn inschrijving via mijn werkgever leverde me meer korting op.
(nu is het bellen met de zorgverzekering langzamerhand een kwartaallijks item aan het worden... laat hen maar zweten, zwoegen en zoeken naar mijn vragen...)
Maar daarover verhaal ik wel meer in een ander draadje, ik draaf echt off-topic.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2016 om 15:36
Ik heb gebeld met Aan de haak. Ik heb het papieren abonnement en kan daarom geen toegang krijgen voor de digitale bladen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2016 om 17:49


Nooit meer een uitgave van Aan de Haak missen? Voor slechts €23,50 ontvang je 4 nummers thuis + een online archief vanaf nummer 1

   



   


Wat krijg je?
* 4x de nieuwste uitgave als eerste in huis;
* toegang tot het online archief (vanaf nummer 1);
* online extra's zoals downloadbare patronen;
* 44% korting t.o.v. de winkelprijs.

Liever 2 nummers voor €13,50 of 8 nummers voor €39,00? Dat kan natuurlijk ook! Of kies voor een online abonnement. Aan jou de keus!


Dit boden ze mij aan, dus een papieren uitgave plus toegang tot het online archief.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23630
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2017 om 18:08
Nummer 7 ligt in de winkel, ze dreigen nu met niet 4 maar 6 edities per jaar, twee met speciale patronen en technieken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns