Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

praten kan vermoeiend zijn

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: praten kan vermoeiend zijn
    Posted: 29 Oktober 2016 om 16:35
maar niet kunnen praten is nog veel vermoeiender.

Ik ben mijn stem kwijt en als ik nu een paar woorden wil spreken (= amper tot niet  hoorbaar) ben ik gelijk weer uitgeput. Gelukkig komt het door de griep dus zal het hopelijk over een weekje wel weer over zijn.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2016 om 16:51
Heel veel beterschap. Fijn dat je nog wel het toetsenbord kan bedienen. 


Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2016 om 18:52
Ik had dat begin van de week; en ik heb hier juist rondgekeken en hier ligt ze niet uw stem.

1 goeie raad : binnen blijven, want met zo'n sexy stem moet je de mannen van je lijf kloppen en dat is ook vermoeiend.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2016 om 20:25
Beterschap Magtelt   en neem vooral de goede raad van Bep in acht
oant Sjen
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2016 om 21:08
beterschap en vooral goed uitzieken het is een griep wat lang aan houdt.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2016 om 21:16
Originally posted by bloem bloem wrote:

Beterschap Magtelt   en neem vooral de goede raad van Bep in acht

Dit is Janne Marie Bloem...voor zover ik weet is Magtelt nog goed bij stem ;-) brterschap JM en wat een leuk plaatje heb je Bloem, zag per al schuivend nog meer diertjes dan alleen de eekhoorn...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2016 om 21:22
Janne Marie (JMB) heeft dezelfde avatar gekozen als Magtelt. Vandaar de verwarring. Wink 
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2016 om 21:41
Ik ken het het probleem. Het gaat vanzelf over, maar het is verschrikkelijk vervelend en je wordt er doodmoe van.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2016 om 00:51
Beterschap
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2016 om 10:18
Ben er ook mee bekend .
Als je de fut hebt of iemand anders het voor je wil doen ISLA zuigtabletten helpen uitstekend ( althans bij mij )
Ik heb ze altijd in huis . Als ik weet dat ik ergens heen ga waar veel gepraat gaat worden met veel mensen neem ik er al van te voren een .

Ze zijn natuurlijk ,en gewoon bij het kruidvat te koop .

beterschap
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 Mei 2014
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2016 om 11:45
een lekker kop warme thee met honing doet de stembanden ook goed blijf lekker in huis
dan knap je zo weer op beterschap
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2016 om 13:32
Bedankt allemaal. Nou Bep, denk dat de mannen eerder frustrerend bij me weggaan, ze kunnen er toch niets van verstaan. Het schijnt ook wel te heersen, hoor nu van meerderen die het ook hebben of gehad hebben. Krijg de griepprik de 7e, als mosterd na de maaltijd.

Dat honing in de thee, goede tip dat ga ik eens drinken. Nam al griekse yoghurt met honing maar in thee is honing ook lekker. Die ISlA tabletten had ik eerder moeten weten, hier zijn de winkels nu dicht. Och zal ook wel vanzelf weer over gaan.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2016 om 17:02
ben je weer beter?
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2016 om 10:09
Niet helemaal, maar bijna wel. Stem is al bijna terug, het hoesten is al veel minder. Ik slaap gelukkig al wat beter, tussen een enkele hoestbui door.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2016 om 14:22
tip .   heb je wel eens Japanse pepermunt olie geprobeerd ?
werkt heel goed bij verkoudheid het is verkrijgbaar bij de drogist en reform winkels.    
https://www.deonlinedrogist.nl/blog/alles-japanse-pepermuntolie/
oant Sjen
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2016 om 18:44
Niet geprobeerd. Maar ga vandaag nog niet naar buiten. Och t is gelukkig bijna over. Blijf stomen en kippebouillon drinken, hihi.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2016 om 21:16
beterschap!
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2016 om 09:43
Dank je, nog even een korte nasleep denk ik van hoesten maar ik ben verder alweer beter, voel me stukken beter. Afgelopen nacht toch maar een codeine genomen en dat heeft goed geholpen, heb een heerlijke slaapnacht gehad met maar af en toe wat hoesten. Werd alleen wakker met een barstende koppijn.

O ja, de vics onder de voeten een keer geprobeerd maar dat hielp bij mij helemaal niet.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns