Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Tunisch haken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Tunisch haken
    Posted: 08 November 2016 om 15:59
Kent één van jullie het boek Tunisch haken van Margje Enting? Het ligt niet bij The readshop en bij Primera. Ik wil eerst wel weten of het de moeite waard is om te bestellen. Ik heb een hele verzameling tunische steken in mijn handwerkencyclopedieën. Toen ik het opzocht bij bol.com zag ik ook twee Engelstalige boeken met tunische haaksteken. De entrelacsteek heb ik in een Simply haken, dus daarvoor hoef ik geen boek aan te schaffen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2016 om 19:11
Helaas Magtelt. Succes met het zoeken!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2016 om 20:02
vanaf 14 november ook de paperback bij bruna te verkrijgen. Misschien kan je het daar eerst inkijken?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2016 om 09:18
Onze Bruna is veranderd in The Read shop. De eigenaar en medewerkers hebben hun oude gezicht nog. Ik zal het daar vragen.

De haakbladen hangen nu aan een andere muur, maar nog steeds alleen te grijpen door reuzen. Als ik klaag word ik vriendelijk gewezen op zo'n wankel rijdend trapje zonder leuning. Helaas voor hen hangen ze bij Primera voor mij op oog- en graaihoogte. En ons winkelcentrum heeft beide winkels.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2017 om 18:07
Ik heb hem toch maar gekocht. Er staan een paar technieken in, die ik alleen van foto's ken. Hoogste tijd om te studeren en andere dingen te leren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2017 om 08:39
Het wordt een trend, de Simply haken besteedt er alweer aandacht aan en de Aan de haak heft het ook ontdekt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2017 om 12:28
En nu is deel twee van de Simply tunisch haken uit. Met alleen maar stola's en omslagdoeken. Voor sommige heb je een tunische haaknaald van 150 cm lang nodig, ze raden een verlengde aan, met een plastic draadje. Anders ben je een gevaar op de bank met een soort degen. Een knooknaald kan ook, als je die hebt. Mooie patronen met gaatjes en stokjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2017 om 12:39
Och Magtelt, niet meer plaatsen zulke verleidelijke nieuwe uitgaven !!!!!! (-) gelukkig "moet" ik vanmiddag naar de Bruna, pakketje uit Down Under afhalen dus ik loop sowieso langs de tijschriften, yesssss
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns