Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Op de naald...

 Reageer Reageer Pagina  <1 838485
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2016 om 18:43
Niet heel veel meer want ik loop bij de fysio voor mijn nek. Dus... even op een laag pitje!
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3616
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2016 om 18:00
wel lief dat je meteen aan de slag bent gegaan
super lief van je
heel veel succes
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2016 om 18:00
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Ik was tot gisteren heel rustig bezig te bedenken wat ik zou gaan maken. Begon dus in alle rust aan een led sneeuwbal versiering. Tot dat de telefoon ging.
Een medewerkster van de parochie. De schaapjeskleren voor het kerstspel waren al uitgeleend aan iemand anders. Lida zou jij nog tijd hebben om enz. Maar als het je te druk is moet je het zeggen!!!.
Zie je natuurlijk meteen die kleintjes van 4 of 5 verdrietig staan zijn. Dus vanochtend op stap voor stof. Is gelukt. Patroon zoeken, alle kinderpatronen weggegeven of weggegooid. Toch nog in een Burda iets gevonden. Het hoeft maar simpel een soort kieltje zonder mouwen met een muts. Maar ik ben uit het kinderspul en heb geen idee meer van maten. Eentje is geknipt, morgen in elkaar stikken en morgenmiddag even gaan passen want dan wordt er geoefend. En dan aan de slag voor het echt!!!
Maar terwijl ik bezig was met over een schaap te denken, bedacht ik dat ik een zwager een klein kersttafereeltje beloofd had!! Maria was klaar, het kleintje van de ander groep, dus vanavond Jozef breien. Weg rust van wat zal ik eens gaan doen.


Druk zat zo te lezen...
Heb gelukkig weinig moetjes op de naald op het moment...
Alhoewel dien er nog eentje af te maken en een aapje te haken voor volgend jaar...
Er komt ook nog een kleine aan in de vriendenclub dus ook daar maar even iets voor verzinnen...
Hmmm...volgens mij wordt mijn to-do lijstje alleen maar langer en langer...LOLLOL
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2016 om 17:56
Ik was tot gisteren heel rustig bezig te bedenken wat ik zou gaan maken. Begon dus in alle rust aan een led sneeuwbal versiering. Tot dat de telefoon ging.
Een medewerkster van de parochie. De schaapjeskleren voor het kerstspel waren al uitgeleend aan iemand anders. Lida zou jij nog tijd hebben om enz. Maar als het je te druk is moet je het zeggen!!!.
Zie je natuurlijk meteen die kleintjes van 4 of 5 verdrietig staan zijn. Dus vanochtend op stap voor stof. Is gelukt. Patroon zoeken, alle kinderpatronen weggegeven of weggegooid. Toch nog in een Burda iets gevonden. Het hoeft maar simpel een soort kieltje zonder mouwen met een muts. Maar ik ben uit het kinderspul en heb geen idee meer van maten. Eentje is geknipt, morgen in elkaar stikken en morgenmiddag even gaan passen want dan wordt er geoefend. En dan aan de slag voor het echt!!!
Maar terwijl ik bezig was met over een schaap te denken, bedacht ik dat ik een zwager een klein kersttafereeltje beloofd had!! Maria was klaar, het kleintje van de ander groep, dus vanavond Jozef breien. Weg rust van wat zal ik eens gaan doen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3616
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2016 om 17:17
ik ben bezig et beertje van Nijntje
en een vestje voor mijn kleindochter
en nog een aantal dingen (te veel om op te noemen)
hahahihi
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2016 om 16:06
Ben benieuwd...
Wat staat er op dit moment bij jullie allemaal op de naald...
Zelf ben ik bezig aan de clown van Lilleliis...
En een mini konijntje in poppenhuis size...
Oh ja en alle lopende projecten die ooit nog eens afgemaakt dienen te worden...
Wie weet maak ik hierna weer eens iets af...
Groetjes,
Suzie
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 838485

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.515 seconden.
Lang Yarns