Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Op de naald...

 Reageer Reageer Pagina  <1234 85>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2016 om 20:03
Ben mutsen aan het haken, een col van resten wol aan het haken.
En kralen van papier aan het maken, voor kettingen en armbandjes.
Van resten behangpapier doosjes aan het maken.
Ik wissel graag de dingen af.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2016 om 18:45
En nu met de vrije dagen rondom kerst hebben we mooi weer wat vrije tijd...
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2017 om 14:43
Na de mutsen van frozen ben ik nu bezig met een Spencer voor iemand. Daar komen nog babysokjes en een mutsje bij.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2017 om 18:50
Ben nog steeds aan mijn kabel trui bezig,dikwijls moeten herbeginen maar zo leren we het he
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2017 om 19:23
Ik ben bezig aan een trui met verlopende regenboogkleuren met "super soft" van Zeeman op pen 5. Echte zachte voorjaarskleuren. Vanwege de kleurige strepen is een patroon niet nodig. 
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2017 om 20:03
Heb nu 11 tomtes, 5 uiltjes, 2 egeltjes en 1 konijn.
Ben nu bezig met schaapkussen voor as kleindochter en intussen konijn nr 2.
Schaapkussen is nogal inspannend voor mijn handen, dus knijn gaat tussen door.
Best wel een flinke productie voor 1 maand.
Embarrassed
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2017 om 20:09
Tja, nog steeds Eyeoor op de naald... kom er eigenlijk niet helemaal aan toe het kreng af te maken.... Moet me toch maar eens boos gaan maken :)
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2017 om 11:28
Originally posted by C4th C4th wrote:

Tja, nog steeds Eyeoor op de naald... kom er eigenlijk niet helemaal aan toe het kreng af te maken.... Moet me toch maar eens boos gaan maken :)



Heel herkenbaar...
Heb er pas een heel blog aan gewijd...
Gelukkig hebben we eens in de zoveel tijd een knutseldag in het leven geroepen...
Dat zijn de dagen dat ik slagen maak en eens afmaak wat er al veel te lang ligt...
Vriend lief kwam nog met een verzoek tussendoor voor nieuwe mutsen...
Dus raad eens wat er nu op mijn naald staat...
Yes een nieuwe muts...
Heb er al 2 af voor hem en 1tje gemaakt voor mijn neefje en de laatste voor vriend lief hangt aan mijn naald...
Dus voorlopig heeft hij er zo met 3 nieuwe wel weer genoeg...
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2017 om 17:50
Ben mutsen aan het haken.
Een babyvestje mt. 68. aan het haken.
Knuffels aan het haken.
Ik wissel het weer af met elkaar..
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2017 om 18:03
Ik brei stroken op de machine, die ga ik dan later tot een omslag voor een tas vlechten.
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2017 om 18:18
nog poppekleertjes vestjes en mutsjes die in elkaar gezet moeten worden
een poef aan het haken die nu overbodig lijkt :)
stuk of 5 vogeltjes mee bezig 6de bijna klaar
en wil 2 krukjes om haken
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2017 om 09:43
Een lichtblauwe babydeken in blokjes recht/averecht en een juten tas met geel aan het omhaken, de boden en zijkanten in vasten, de voor- en achterkant tunisch. Dan komen er nog bloemen of figuren op. Dan boterkuipwiegjes, poppenkleren en -slaapzakken, ik heb daar al een paar van.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2017 om 12:16
Ik heb Magtelt's deken gezien, hele zachte kleur blauw heel mooi. En ik had een tas vol popjes voor haar, die zijn nog bloot en hebben
allemaal een nummertje getrokken voor een kledingsetje van Magtelt en een wiegje.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2017 om 12:22
Zeg Magtelt je kleedt die poppen allemaal aan en naar ik begrepen heb worden ze dan verkocht voor een goed doel (Kika?). Lukt die verkoop goed en in welke prijsrichting moet je dan denken om ze ook verkocht te krijgen?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2017 om 14:43
Dat zou je aan onze dutchy moeten vragen. Ik stuur alles naar haar. Ik geloof dat boterkuipwiegjes en slaapzakjes het goed doen. Dit keer heb ik ook een tasje met poncho's en mutsjes klaarliggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2017 om 15:36
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Dat zou je aan onze dutchy moeten vragen. Ik stuur alles naar haar. Ik geloof dat boterkuipwiegjes en slaapzakjes het goed doen. Dit keer heb ik ook een tasje met poncho's en mutsjes klaarliggen.
Dank je wel.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2017 om 19:30
Da.s dus heel verschillend..ik vertel M. wel altijd dat ik geen hoofdprijzen er voor vraag en dus ook niet krijg...de grote poppen begin ik op een braderie met 10 euro, afzakkend als ze niet verkocht worden de volgende braderie naar 7, 50 en zak soms tot 5 maar geef ze nooit "kado" aan afdingers want bij medicijnen voor een kind met kanker ding je ook niet af...
De kuipjes met kind gaan soms voor 5 en soms voor 3,50 weg en een slaapzak met kind ook rond die prijs... Soms blijven ze een jaar of twee bij me en soms zijn ze in 1x weg...its all in the game maar jaarlijks halen we MET ELKAAR een heerlijk bedrag voor de KiKa op en er blijft nix, noppes nada aan de haaknaald, breinaald of strijkstok hangen !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2017 om 21:43
dat is zo mooi
het lijkt me ook mooi zo bij het rode kruis bezig te zijn
lekker dingetjes maken..
op een gegeven moment is anders je huis ook vol denk ik
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2017 om 13:14
Ik heb de 2e mouw voor mijn vest op de naald. Als deze af is kan ik het vest in elkaar zetten. Zal mij benieuwen of ik hem ooit zal dragen.

Paar dagen geleden wou ik ook aan het schapenkussen beginnen, maar had korte breinaaldjes besteld (heb zat naalden in huis maar natuurlijk net geen naalden no 8 zonder knop), en toen besloot ik om toch verstandig te zijn en eerst het vest af te maken. Nu ga ik het wel op die korte naaldjes proberen (zijn er 5), maar vraag me af of dat wel handig is. Gaat dat niet zo lekker, dan kan ik altijd nog langere naalden bestellen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2017 om 13:26
Originally posted by JMB JMB wrote:

.... Zal mij benieuwen of ik hem ooit zal dragen.

Shocked Zoiets is in mij nog niet opgekomen. Hoe kan je het dan opbrengen om iets te maken? Of heb je al een "afdrager" op het oog? 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns