Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Op de naald...

 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 85>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2017 om 15:59
Wol of wollen dingen ,waar de mot in zit en die je in plastic in de diepvries hebt gelegd ???
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2017 om 16:06
Nee, het zijn emmers met garen, dus wol katoen enzovoorts. Bij nader inzien zijn het er ook elf Clown, ik heb er nu 8 doorgekeken
en heb er 7 niet geheel volle meer over . . . nog 3 te gaan LOL
Die koelkast, dat is gewoon een gezegde, @kamilla is door naar de volgende ronde - de ronde waarin ze een koelkast kan winnen Wink
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2017 om 16:49
Ha-ha, die uitdrukking kende ik niet, dus ik zat nietsvermoedend op een dwaalspoor. Waarom je "heel voorzichtig" moest gaan kijken, gaf me toch echt zo'n "eiergevoel". Big smile

Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Wol of wollen dingen ,waar de mot in zit en die je in plastic in de diepvries hebt gelegd ???

Daar had ik ook nog aan gedacht, maar een koelkast leek me niet koud genoeg voor ongedierte. Eet smakelijk straks! Sick
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2017 om 17:32
Ik had vandaag niets op de naald. Ik was knopen en drukkers aan het aannaaien op poppenkleren, lekker gepriegeld.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2017 om 19:46
Marlene, hoe was je dag  de Knit-en Knotbeurs in Tilburg geweest?
Was het leuk om te zien en genieten voor je?
Heb je nog leuke dingen gekocht? Of was het alleen maar kijken...
Ben benieuwd, ging voorheen ook wel naar zoiets toe.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2017 om 20:32
Originally posted by bep bep wrote:

het sopke van uwe vinger? Ik had (en heb) er ook één. Na de eerste keer had ik dus het sopke van mijn vinger en toen heb ik ze verbannen naar een plaatske achteraan, goed hoog in een kast in de wasplaats. Als we het over dezelfde mandoline hebben natuurlijk.


Ik vermoed dat we het over eenzelfde soort mandoline hebben ja. Goddank geen topje ervan af, maar wel een meer dan behoorlijke jaap die even wat moeite had om goed dicht te worden.
Inmiddels is die redelijk aan het genezen. Vandaag dus de staart kunnen bevestigen aan de onderkant van Eyeoor. Morgen ga ik verder met het lijf.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2017 om 21:36
Originally posted by creaans creaans wrote:

Marlene, hoe was je dag  de Knit-en Knotbeurs in Tilburg
geweest?
Was het leuk om te zien en genieten voor je?
Heb je nog leuke dingen gekocht? Of was het alleen maar kijken...
Ben benieuwd, ging voorheen ook wel naar zoiets toe.
r

Oooh, het was net een snoepwinkel Ans, eigenlijk een supermarkt vol snoep..wat een pracht materialen alleen veel duurder natuurlijk dan de Wibra en Zeemangarens maar kheb wel een pakketje gekocht voor een omslagdoek en een bol van dat verloopgaren, niet de Unicat want die schijnt te splijten bijhet haken maar van Scheepjes, de Swirl..geen idee wanneer ik daar aan ga beginnen eerst alle onafgemaakteprojecten maar eens afhandelen ;-)
Er waren workshops maar daar hebben we niet aan meegedaan...mn dochter kocht wat kleinere haakpakketjes: lieveheersportootje maken, incl materiaal en dat patroon kunnen we verder gebruiken voor KiKa.beursjes ;-), ze kocht dingen met een bijtring en nog wat ander spul..maar jouw link van al de handwerkbeurzen open ik niet want mn centen zijn op ;-) wat is dat allemaal verleidelijk zeg...maar leukkkkkkkk...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2017 om 08:57
Het was zelfs op de radio de knit en knot en toen riep ik dus, ja dat heb ik op de doos al gehoord LOL
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2017 om 09:14
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Het was zelfs op de radio de knit en knot en toen riep ik dus, ja dat heb ik op de doos al gehoord LOL


kande naogaon !!! ;-))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2017 om 09:33
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Het was zelfs op de radio de knit en knot en toen riep ik dus, ja dat heb ik op de doos al gehoord LOL


kande naogaon !!! ;-))
Matijn Nijhuis vertelde het bij Rob Stenders (Rob is ook een Brabo) dat was denk ik vrijdag
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2017 om 10:20
Met jullie allen hier actief missen wij geen enkele beurs meer...
Ben niet geweest omdat we er de vorige keer schandalig veel hebben uitgegeven...
Boekjes is toch echt mijn zwak...
Als er iets nieuws is kriebelen mijn handen alweer en kan ik niet wachten om eraan te beginnen...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2017 om 15:06
De laatste loodjes van mijn mouw. De trui wil ik graag met de paasdagen aan. Daar moet nog wel een rok bij genaaid worden... 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2017 om 16:32
Op mijn naalden staat momenteel niks niet meer. Ben aan het knutselen en schilderen voor de moment (goed weer dus dat kan buiten).
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2017 om 17:16
Ik heb een aantal poppenkleren afgemaakt, hè hè, en als het morgen weer zulk mooi weer is, kan ik ze in de tuin fotograferen, en dan kunnen ze eindelijk verstuurd worden. Anders kan een fotosessie binnenshuis ook wel geregeld worden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 10:12
De laatste dagen zelf niks meer gemaakt...
Beetje onrustig in huis aangezien we alle dozen van zolder hebben gehaald...
Nu moet alles nog een eigen plekje gaan krijgen ...
Dit vergt meer energie als ik had verwacht...
De hele dag werken en dan in de avond proberen een beetje alles rond te schuiven zodat alles op zijn plekje valt...
We gaan gewoon gestaagd door...
Af komt het wel de vraag is alleen even wanneer...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 10:38
Misschien toch maar een rustdag instellen? Of een avond. Jij met je haakwerkje, hij met zijn hobby en even niet aan het inrichten denken. In het moment zijn.

Ik ben een baseballcap voor poppen aan het ontwerpen, knoeien, uithalen en opnieuw beginnen tot het resultaat naar zin is. Die meiden hebben allemaal lange haren en die moet je ergens laten, dus een pet met gat van achter is makkelijk voor bij hun jeans. Ik maak wel hoedjes, maar die zitten wat ongemakkelijk en floepen ineens van het hoofd af.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 12:02
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Misschien toch maar een rustdag instellen? Of een avond. Jij met je haakwerkje, hij met zijn hobby en even niet aan het inrichten denken. In het moment zijn.

Ik ben een baseballcap voor poppen aan het ontwerpen, knoeien, uithalen en opnieuw beginnen tot het resultaat naar zin is. Die meiden hebben allemaal lange haren en die moet je ergens laten, dus een pet met gat van achter is makkelijk voor bij hun jeans. Ik maak wel hoedjes, maar die zitten wat ongemakkelijk en floepen ineens van het hoofd af.


Tsjeee...Magtelt....wat een project. In dit gefriemel zou ik dus helemaal geen zin hebben...respect, hoor!

Heb je er geen patroon van kunnen vinden?
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 12:14
Haha, Haarlemmertje, jij weet vast nog niet dat Magtelt zelvers Haute Couture ontwerpt, ze heeft 2 boekjes met BabyBorn patronen in eigen beheer uitgegeven/weggegeven en "de rest" maakt ze uit de losse pols, allemaal even mooi en apart...wacht maar tot je haar foto.reportage ziet !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 12:15
Ik had bedacht dat ik een vest wilde en dat ik het van boven naar beneden wilde maken. Ik zit nu een beetje te friemelen om te kijken
of ik het patroon goed (naar mijn zin) kan krijgen. Ik wil die aparte Bep boord proberen, en ik vraag me af of het niet op de machine kan LOL
Denk het niet en dus bedenk ik me nu, wil ik dit wel . . . oftewel het zit in het hoofd en staat nog niet op de pennen
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 12:30
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

Haha, Haarlemmertje, jij weet vast nog niet dat Magtelt zelvers Haute Couture ontwerpt, ze heeft 2 boekjes met BabyBorn patronen in eigen beheer uitgegeven/weggegeven en "de rest" maakt ze uit de losse pols, allemaal even mooi en apart...wacht maar tot je haar foto.reportage ziet !


Ohhh...dat verklaart veel! Er zitten dus echt een paar PROFS op het forum    Ik ben zeker benieuwd naar die foto reportage....

Leuk....jullie beter te leren kennen. Gisteren las ik hier berichten over een beurs en ik bedacht me dat je daar vrouwen kunt voorbijlopen met wie je hier op het forum aan het chatten bent! We kennen elkaar ( een beetje) maar toch ook weer helemaal niet.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns