Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Op de naald...

 Reageer Reageer Pagina  <1 2122232425 85>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2017 om 16:52
Ik krijg steeds zo'n kastje wat je 24 uur moet dragen ,zodra je hem voelt knijpen moet je je arm laten hangen .

Gaat een beetje lastig als je fietst .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2017 om 10:34
Ik zal braaf de instructies volgen, rustig zitten, 30 minuten tevoren geen koffie, 3 x daags op vaste tijden meten. IK weet al een paar dingen, die ik kan veranderen in mijn dieet, maar als ik dat nu al ga doen, kloppen de metingen niet meer. Volgende week. Uitstel is afstel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2017 om 10:36
Succes magtelt
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2017 om 11:12
He Machtelt je ging wel als een speer he de laatste tijd ,we hebben je hier nog lang nodig hoor ,een beetje afremmen en dan komt alles goed ( weet ik van mezelf he)
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2017 om 09:43
Al een klein tijdje niet zoveel actief geweest hier...
Inmiddels loopt het aardig storm...
Mijn winterjas heeft alleen nog een kraag nodig en dan hoef ik alleen de mouwen en het stripje op de achterzijde vast te maken en dan is hij klaar...
Maar ondertussen heb ik ook weer wat verzoekjes binnen gekregen...
Nogmaals een poes haken van mykissiedolls, nog een keer ( dit wordt nr 4 ) het aapje haken en de draak staat ook nog een keer op de planning...
Inmiddels begonnen aan het aapje in mijn vakantie...
Begonnen aan de poes want ja alles kan gewoon door elkaar heen...
De kleuren van de draak zijn nog niet bekend dus daar mag ik nog eventjes mee wachten...
Verder altijd alles tegerlijker tijd...
Alsof ik anders van mezelf gewend ben niet dus...
En jullie alweer aan iets nieuws begonnen???
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2017 om 10:43
Nee sok #1 vordert en is al bijna bij de teen
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2017 om 12:25
Ook nog niet aan iets nieuws begonnen, want de trui voor de verjaardag van mijn man is nog niet af. Dagelijks brei ik er een stukje aan.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2017 om 12:26
Ik ben bezig een pop aan te kleden van het merk Famosa, Nancy heet ze. Leuk figuurtje om mee te werken. Ik moet telkens 4 kledingsetjes maken en ben nu bezig met 4 poncho's. Gewoon 2 rechte lappen. IK brei ze recht, maar 1 in de lengte en 1 in de breedte, zodat de strepen aansluiten bij het in elkaar zetten. Dan 3 jeans, de 4de is al af. Dan rokjes en truitjes. Eventueel nog schoenen, ik heb een aardig sneakerpatroon. En natuurlijk lingerie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2017 om 13:03
Kreeg gisteren op de handwerk soos de vraag of ik een engeltje na kon haken .

Ze had het van iemand gekregen ,je kon er een waxinelichtje (elect ) onder zetten en ze zou er graag nog een paar hebben, maar ze wist niet hoe het moest .
Dat gaan we dan maar eens proberen .
Heb een eenvoudig kabelkussen patroon gevonden en dat ga ik ook maar eens proberen .
Heb vorig jaar van Sint wol gekregen . Moet eenvoudig zijn want ik moet het zonder teveel nadenken kunnen doen en zo weg kunnen leggen .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2017 om 16:25
Ja, op een soos gaat het ook om het sociale contact, om "het gekwek" maar eens netjes te vertalen en dan kun je niet tegelijk wiskundige problemen oplossen. Dat engeltje namaken gaat vast wel lukken, veel succes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2017 om 17:35
Ben nog bezig om mutsen en Care Bags te maken.
Morgen gaat een doos met 29 mutsen weg, die me man naar iemand kan brengen hier in onze woonplaats. En zij brengt het naar de contactdame voor het ziekenhuis Alkmaar en Den Helder.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2017 om 18:48
Ik ben weer eens aan mijn (zomerLOL) trui verder gegaan. Mouwen zijn nu af, nu het achterpand nog 

En heb net babydeken opgezet, maar denk dat ik iets fout heb gedaan in mijn berekeningen..  
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2017 om 21:15
een clown in elkaar aan het zetten. grandma Alan Dart aan het breien en ga daarna grandpa nog breien en 2 spinnen op verzoek nog even tussen door aan het maken.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2017 om 22:29
Grrrrr. Mijn tashoesje van hele dunne glanskatoen met glitterdraadje is kwijt. Had het meegenomen naar de manege waar dochterlief paardrijdt, en na de les even aan de staldeur gehangen om te helpen afzadelen. Daarna vergeten.
Niemand heeft het gevonden. Zat dus uuuuuren werk in, mandensteek van hele dunne katoen, meegeweest naar de VS en Canada.
Ben van gif weer verder gegaan aan de virus-Fenna-sjaal die al een tijd stil lag.
De ritsvest voor mijn man ligt ook even stil omdat ik niet begrijp hoe ze die hals nu willen doen. Misschien eens moed verzamelen om het probleem hier neer te leggen.
Moet volgende week voor het werk weer het vliegtuig in, overweeg weer eens wat sokken op de naald te zetten: die bamboe naalden mogen tenminste het vliegtuig op.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2017 om 08:24
Oh wat is dat balen als je het kwijt bent...
Hoop voor je dat het nog ergens naar boven komt en je het toch nog kunt gaan afmaken...
Uiteindelijk zou het zonde zijn als al je uren verloren gaan...
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2017 om 14:08
Hopen dat je het toch nog terug vindt!
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2017 om 12:23
Inmiddels verder met 2 projecten...
De poes van mykissydolls en een aapje uit zoomigurumi 1...
Poes mist nog 1 been, 2 armen, 2 oren en een halsbandje...
Het aapje mist nog 2 beentjes...
Nu is het even doorbijten om ze beiden af te maken...
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2017 om 20:32
Sok #2, na de boord al meteen problemen - hoe kan het dat ik 3 (drie!!!) steken overgeslagen heb ?Straks uithalen als ik de lenzen uit heb :-(
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2017 om 21:16
Succes met je lenzen, LW. Waarschijnlijk heb ik ook een beetje scheel gekeken toen ik de wolrestjes op kleur aan het wegen was om ze mooi te verdelen. Vanmiddag kwam ik voor 2 toeren te kort, dus uittrekken en een andere kleur gebruiken.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2017 om 22:59
3 steken overgeslagen is veel, waarschijnlijk wel gebreid, maar half zodat ge vanachter een lus hebt die 3 steken overbrugt?

ik vind het al knap dat ge de wol kunt verdelen op grammen en maar 2 toeren verkeerd zit.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2122232425 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns