Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Op de naald...

 Reageer Reageer Pagina  <1 3233343536 85>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Giesje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 April 2018
Locatie: drachten
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Giesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2018 om 22:50
Hier vandaag heerlijk verder aan de trui van manlief bezig geweest. En heb nog sokken op de,pennen staan.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2018 om 16:07
De west trui is terug naar het punt waar ik nog wel tevreden was plus 1 naald
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2018 om 14:20
Eindelijk weer eens met mijn eigen trui bezig! Was begonnen met hem in elkaar zetten, maar ga hem toch weer stukje uithalen en langer maken. Ben ook nooit tevreden LOL
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2018 om 14:28
Ha-ha, nooit tevreden. Bekend verschijnsel.

Mijn pluizige mohairtrui ga ik pas afmaken als ik het warm genoeg vind om geen trui meer aan te hoeven tijdens het breien. Na een vest met mohairpluizen te hebben ontplozen ga ik pas verder als ik in een katoenen bloes verder kan werken.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2018 om 10:34
Zo na een paar weken niks toch maar weer eens mezelf ertoe gezet om verder te gaan...
De werkjes waren in de kast beland en lagen hier al eventjes...
Inmiddels ben ik verder gegaan met haak oma welke pas een klein eindje onderweg was...
Haar jurk is inmiddels af en de onderzijde is dicht...
Haar eerste arm is klaar en ben begonnen aan haar haren...
Iedere avond probeer ik nu een beetje te doen zodat ze vanzelf klaar is...
Nu moet ik alleen nog verzinnen wat ik aan hobby mee ga nemen op vakantie...
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2018 om 10:48
Wel ja . Iedere dag een steekje is een hemdsmouw in een jaar .

Voor de vakantie ,iets wat je makkelijk op kan pakken en weer weg kan leggen zonder dat je de tel kwijt raakt .
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2018 om 11:32
Zo is het maar net...hoop alleen wel iets meer als 1 steek per dag te doen ...
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2018 om 12:49
Op dit moment, na een hele lange tijd (vanwege last schouder), bezig met een stola voor de koele avonden. Maar iedere keer een paar naalden en dan weer stoppen.
Back to Top
Giesje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 April 2018
Locatie: drachten
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Giesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2018 om 13:33
Ik heb een baby omslagvestje nu op de naald staan alleen weet schoondochter dat niet wahahaha kan het ook even niet op de website zetten want dan komt ze er achter maar brei met Bamboo maar dat is lekker zacht zeg. Alleen is er ook iets waar ik foto,s neer kan zetten zonder dat een ander weet dat ik ze daar neerzet?
Als je moe bent leer om te rusten niet om te stoppen
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2018 om 09:57
Niet dat ik weet Giesje...
En wat vervelend dilianne dat je last van je schouder hebt...
Ben zelf een vorige week met pijn in de schouder opgestaan en weggaan wil het niet echt...
Ach ja nog ff doorbikkelen en dan lekker lang weekend...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2018 om 22:47
Beterschap met je zere schouder. Hopelijk heeft het weekend je goed gedaan.

Dit weekend heb ik mijn mohairtrui weer opgepakt. De wolzak moet leeg. Dat gaat zeker lukken, maar of ik genoeg heb...? De brievenweger staat weer op tafel om de verschillende kleuren zo goed mogelijk te verdelen. Het voor- en achterpand is af. Nu de mouwkoppen nog. Daarna het draadjes-instopfeest en het in elkaar zetten.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2018 om 12:39
Zo hier ook weer een eindje verder maar toch weer terug bij af...
Oma der schortje op de naald staan heb helaas niet genoeg garen...
En dezelfde kleur is ook niet meer te vinden dus dan maar een andere kleur gebruiken...
Komt uiteindelijk allemaal vast wel goed...

Waar ik wel verder mee ben gekomen is de kikker...
Alle onderdelen gisteren af gemaakt...
Alle draden had ik al weggestopt dus nu alleen nog maar in elkaar zetten...
Jippie...en daarna maar ik hem nooit maar dan ook echt nooit meer...
4 keer is voor deze snuiter echt te vaak...
Dan ga ik verder aan de kat en de kerststal...
Dan nog een brompot maken dus voorlopig heb ik het nog druk zat...
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2018 om 20:21
Ohh vervelend is dat, als de kleur niet meer te vinden is..
 
Ik ben weer bezig met rompertje .. Zuslief heeft hem te heet gewassen en is nu gekrompen.. 
Ik weet niet waarom ik zo lief ben (waarschijnlijk omdat ze het héél erg vond), maar ben hem opnieuw aan het maken, maar dan een paar maten groter voor de herfst.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2018 om 09:26
Ohhh...dat is zonde van je werk...
Maar inderdaad ook heel lief dat je een nieuwe maakt...

Zat me van de week te bedenken dat ik nog niks heb afgemaakt dit jaar...
Dus heb daarom maar gelijk de armen van Maria afgemaakt en gelijk alles vastgezet...
Dus het eerste figuurtje kerststal is klaar nu de rest nog...
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2018 om 14:30
lelie, een grote pop kopen is ook een optie zodat die het pakje kan aandoen.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2018 om 09:20
Zo eindelijk weer eens goed nieuws...
Het rolt hier inmiddels weer van de naald...
Heb de kikker afgehaakt...
De kat is afgehaakt...
De brompot die ik nog moest beginnen is ook helemaal gehaakt in 1 dag zelfs ...
En oma is alleen nog aan het wachten op haar schort welke ook al voor het over grote deel klaar is...
Het in elkaar zetten moet nog maar ja dat is een kwestie van er een dagje of 2 voor gaan zitten...
Dan gaan we nu eens over naar een panda...
Hmm...en natuurlijk nog verzinnen wat er allemaal mee moet in mijn koffer...
Misschien dat ik nog wel garen bij moet gaan halen omdat ik anders te weinig heb om mee op vakantie te nemen hihihi...
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2018 om 16:20
Lekker bezig zeg! Hoe lang ga je op vakantie? Haha, ook nog iets anders doen dan alleen handwerken hoor! Alvast veel plezier!
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2018 om 16:24
Dat wordt een vakantie met hopelijk veel haken en weinig ogen.

Na de trui ben ik nu met het naaien van een schort bezig. Heel nuttig voor een knoeipot als ik.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2018 om 16:32
Haha, die schort moet je dan wel héél vaak wassen zeker? Misschien een van afwasbaar plastic maken? :)
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2018 om 16:36
Deze wordt donkergroen met een druk motief. Dus de vlekken zijn niet echt zichtbaar. Een schort maken van vuilniszakken en plakband... daar kan ik op dit forum natuurlijk niet mee aankomen, ha-ha.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 3233343536 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns