Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Op de naald...

 Reageer Reageer Pagina  <1 5556575859 85>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2019 om 21:07
Mijn haak- en breinaalden staan al een tijdje op non-actief. De naaimachinenaalden niet, maar nu ook weer niet zo dat ze overuren draaien. Ik begin mijn vrees om in stof te knippen te overwinnen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2019 om 21:27
Is dat de Hygge sjaal niania? Waar dat ook op geborduurd is dacht ik?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2019 om 21:44
Momenteel is er een roze trui van de naald, maar zit er een draad in de naald om er vlinderkes op te mazen. Ik had er al een aantal opgezet maar de helft er al terug afgehaald (natuurlijk nadat ik alle draadjes al goed had ingestopt).
Waarschijnlijk omdat ik ineens een visoen kreeg van hoe de volgende trui er zou moeten gaan uitzien.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2019 om 16:50
Vanmiddag lekker buiten gezeten met de trui voor mijn vader. De mouwen moeten ingezet worden. Daarna misschien nog wat siersteken er op borduren. Als die trui af is, moet ik me gaan wijden aan een col om er onder te dragen.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2019 om 18:22
Originally posted by bep bep wrote:

Is dat de Hygge sjaal niania? Waar dat ook op geborduurd is dacht ik?
ja dat klopt
Ik zal kijken of ik een foto kan plaatsen

maar hij begint erg mooi te worden 


Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2019 om 18:44
Back to Top
Teunis View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 24 Oktober 2019
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 165
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2019 om 11:59
Wat een prachtige sjaal.
En wat een hoop uurtjes werk!

Momenteel heb ik een berenmuts voor een kleinzoon op de rondbreinaald, is de tunisch gehaakte deken van restjes garen nog lang niet af en staan er altijd sokken op de rondbreinaald. Mijn vrouw wil een gehaakt vest, zaterdag gaat ze garen bij de Zeeman zoeken, dus volgende week staat dat in de planning.

Kortom, ik verveel mij niet, deze winter.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2019 om 13:56
Niania hij ziet er fantastisch uit...
Hier inmiddels het eerste ding voor in m'n boekje klaar...
Nu voor de 2e keer aan het haken km te kijken of ik geen fouten heb gemaakt...
Verder nog de bloembollen en de dolfijnen voor de Schoonzussen...
Een pietje en nog een engeltje...
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2019 om 14:05
Prachtig Nania!

Ik ben net begonnen met het haken van kussenovertrekken op basis van het brioche waves patroon van Tatsiana Kupryianchyk
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2019 om 17:31
Ik ben een zigzag dekentje aan het halen in licht- en donkerblauw, wit en grijs, met soms een dun rood streepje. Voor een jongetje, dat in december geboren wordt. Als klein project begin ik aan poppenkleren voor een skister van 28 cm, waarvan de laarzen niet uit kunnen,zodat ze in nachtpon de slaapzak in moet met laarzen aan. Misschien maak ik wollige bedsokken. En voor een Käthe Krusepop van rond de 38 cm.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2019 om 12:53
Niania en als die sjaal af is dan kunt ge beginnen borduren aan een merklap.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2019 om 08:02
Originally posted by bep bep wrote:

Niania en als die sjaal af is dan kunt ge beginnen borduren aan een merklap.
 

Embarrassed dank je maar ik hou het voorlopig even bij haken en breien 
zo een merk lap ??????

hoewel ik heb nog een project dat ik graag wil maken 
gehaakte omslag voor boek met borduursteken erop 

iemand hier op de site heeft deze ook gemaakt en die vind ik bijzonder mooi 
dus dat gaat waarschijnlijk na deze sjaal ook wel gebeuren

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2019 om 08:13
ja dat was ook schoon. Dat was MG volgens mij, zij had die Hygghe ook gemaakt dacht ik.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2019 om 08:15
ja inderdaad MG ik heb de foto van dat boek op mijn bureaublad staan en zie die regelmatig en dat begint nu wel te kriebelen
nu ik deze sjaal aan het maken ben 
O ik weet niet of ze ook de sjaal heeft gemaakt dat zou kunnen 
maar heb daar nooit een foto van gezien
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2019 om 08:18
ik zal eens efkes zien of ik hem vind (als het tinypic is is die al verdwenen, anders zet ik de link hier wel)
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2019 om 08:20
ja van de sjaal mag ik aannemen?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2019 om 08:42

Ik vind hem (die bedoelde sjaal) niet zo direct met de zoekfunctie. Ik weet dat het een zwarte was met dan die kruissteken op. Ik zoek straks nog efkes verder want moet nu bijna doorgaan naar het balleketrappen kijken van de kleinzoon.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2019 om 08:51
O Bep rustig aan het heeft echt geen haast
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2019 om 09:17
Ik ben weer begonnen met het breien van de babysokjes

In de zomer was het katoen ,nu is er weer vraag naar warmere .

Ik heb er een poosje geen zin in gehad ,maar er is nog steeds vraag naar.

Mijn dochter verkoopt ze voor het goede doel ,maar ze moest nee verkopen omdat de " breioma " het even af liet weten .

Ze hangt er kaartjes aan ,en die komen vaak terug met een bedankje .
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2019 om 09:19
Daar mag je niet gemist worden Bep .

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 5556575859 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns