Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Op de naald...

 Reageer Reageer Pagina  <1 6162636465 85>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2020 om 13:00
Ik haak voor achterkanten vaak tunisch, dat is stevig en dicht en je ziet het toch niet. Naast de gewone tunische haaknaalden van rond de 40 cm bestaan er ook verlengde met een plastic draad eraan. Ik heb lang geleden twee sets op Marktplaats gekocht, alleen kwam het pakje uit China.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2020 om 18:03
@francis3
Bedankt voor je inbreng, maar ik had al het idee om een groot dicht granny square te maken.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2020 om 17:41
ik ben nu schaap aan het spinnen, blauwe texelaar, je weet wel die ik twijn met alpaca voor mn vest. had zo'n prachtig stuk wol in mn handen vanmiddag, zo zacht en vet. krijg er heel zachte handen van! en dan de kleuren van zo'n schapenvacht..... van creme, langs geel, grijs naar donker blauwgrijs....pachtig!
en de energie van het dier in de vacht....zo fijn!
de spoel met alpaca is al vol en deze zal morgen of overmorgen vol komen, dan kan het worden getwijnd
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2020 om 00:25
Graag gedaan Chrissie

Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2020 om 14:52
Bezig met een borduurwerk 'Angel' van Heaven and Earth (een heel project!)
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2020 om 18:39
je maakt me nieuwsgierig Dilianne, is er ergens een afbeelding van te vinden?
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2020 om 20:02
Ik ben bezig met mijn rozenkussen... als het winter is kan het hopelijk als sierstuk dienen.
En verder brei ik als eerste breiproject een deken voor in de rieten tuinstoel van mijn moeder. Het zijn gewoon lappen tricot want meer kan ik nog niet. Maar het is wel leuk om de kleurencomposities te verzinnen.

Ik ga me misschien ook eens wagen aan borduren. Ik heb heel mooie werkjes gezien op Youtube en dat zou ik zelf ook wel eens willen doen. 


Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2020 om 22:13
ik heb een lange broek gemaakt voor mijn dochter; ze kan altijd moeilijk slagen in de winkel en zo veel moeite is het niet voor mij.
ik heb ook een india broek voor haar geknipt liggen, die hoop ik morgen te naaien
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2020 om 09:20
Als je elkaar zo helpen kan is dat toch fijn .

Daar zijn we toch voor op de wereld .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2020 om 17:31
Ik ben kort en dik, ik koop broeken bij Your Look for Less, maatje kort, dat wil zeggen kont = maat 46, benen = maat 23. Alle maten één prijs. Bij andere online kledingzaken betaal je als grote of dikke zowat het dubbele van wat de slankerds betalen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2020 om 17:35
Ik maak mijn broeken zelf. Een dikker been vanwege lymfe oedeem, dus 2 verschillende broekspijpen. Beetje opletten met knippen en je ziet er niets van.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2020 om 17:41
Ik ga eens op die site kijken , ik ben niet klein en dik ,ik probeer al twee jaar er wat kilo's aan te krijgen ,ik heb er ongeveer 1 kilo bij ,maar ik heb zo'n smalle taille dat
Ik ook moeilijk broeken kan kopen en ik ben dat smallermaken zo zat .
En zelfmaken heb ik geen fut meer voor .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2020 om 19:40
vandaag kon ik mijn dochter haar broek geven. ze paste hem meteen aan en vind hem geweldig Smile ze bestelde er meteen nog 3 bij maar kik heb gezegd een voor een wanneer ik er zin en tijd voor heb.
en ik had meteen mooi de gelegenheid mijn kleinkinderen te knuffelen HeartHugHeart

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2020 om 08:31
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Ik ga eens op die site kijken , ik ben niet klein en dik ,ik probeer al twee jaar er wat kilo's aan te krijgen ,ik heb er ongeveer 1 kilo bij ,maar ik heb zo'n smalle taille dat
Ik ook moeilijk broeken kan kopen en ik ben dat smallermaken zo zat .
En zelfmaken heb ik geen fut meer voor .


Extra lang hebben ze ook voor broeken. Het is te proberen. Ik geloof dat ze op het moment gratis verzenden hebben, maar net nadat ik mijn bestelling geplaatst had. Ik kan moeilijk doen, maar uiteindelijk kost parkeren in het centrum en benzine ook extra geld.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2020 om 09:11
Die pech hebben wij laatst met een parasol gehad bij het tuincentrum van de B.B

Vrijdag's gekocht ,zaterdag's in de nieuwe folder alle parasols met 20% korting

Ik heb het nog geprobeerd ,want in de nieuwe folder stonden instap slippers die we kochten dus waren we er toch .
Dan krijg je het spelletje ,ga ik niet over ,moet je bij de grote baas zijn Als je het daar dan met een mail probeert krijg je als antwoord dat iedere filiaalhouder dat zelf mag beslissen.

Dan heb ik het gehad .
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2020 om 10:29
een heel verhaal getikt, fout knopje aangeraakt, alles weg.
Baal en heb geen zin om opnieuw te beginnen.
Angry
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2020 om 10:56
Misschien troost het je dat je daar niet alleen bent .
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2020 om 12:36
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Misschien troost het je dat je daar niet alleen bent .


Had ik ook niet gedacht.Wink

Ok, opnieuw.

Winkels zitten met kassa's die alles op data registreren en dan moeten ze te late of vroege reclames
aanpassen, dat kan soms, maar is WERK en TIJD.

Ik heb 4 loten van de postcodeloterij en kreeg 4 actiebonnen voor snijkoek, met plankje.
Leuk dacht ik, kan ik er drie weggeven.
Maar door ziekte was Lao-man 1 dag te laat met het inleveren.
Deka wilde (kon) dat niet doen. Ze hadden hun recht, want er waren regels.
Ik heb mijn teleurstelling gemaild naar Postcodeloterij, ook schreef ik dat ik het wel begreep, maar toch jammer vond.
Kreeg ik na ca 10 dagen mail van PCL dat ze het sneu voor mij vonden en daarom gaven ze mij een HEMA bon t.w.v. €25.- per lot. Als troost.
4 loten = 4 x €25.-
Dat vond ik dus erg leuk van de PCL


(eerst kopieëren  en dan invoeren) ConfusedLOLWink

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2020 om 16:14
Reclameren helpt vaak wel. Ik kocht ooit een pak cakemix, waarin een kartonnen vorm zou zitten, maar die zat er niet in. Ik was toch al van plan om mijn eigen pyrex vorm te gebruiken, maar ik schreef toch de fabrikant aan. En toen arriveerde er na een paar dagen een pakje met allerlei soorten mixen en een excuusbrief.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2020 om 16:45
Ik heb het bonduelle gehad ,er zat een stuk hout in de diepvriesgroenten

Ik moest het stukje portvrij . opsturen ,serie nummer houdbaarheids datum en nog wat . Goed dat ik het zakje niet weggegooid had , ik kreeg een doos met blikjes toegestuurd ,met de verontschuldigingen dat ze geen diepvries konden sturen
Ze wisten precies waar de diepvries groenten vandaan gekomen was en ze zouden beter op de kwaliteits controle letten .Ik werd zelfs bedankt .

Het ergste wat ik ooit gehad heb ,was een ooglens in een kop soep, in een restaurant ,maar daar stikte ik dan ook bijna in .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 6162636465 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns