Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Op de naald...

 Reageer Reageer Pagina  <1 7071727374 85>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2021 om 10:57
Ja we gaan geen voet voortrekken .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2021 om 11:58
Als er maar één sok in de wasmand lag, vroeg ik altijd of mijn familie hun voeten even wilde tellen. Had iedereen twee voeten, hoe kon er dan één sok in de was liggen?

Ik ben bezig het ene beertje na het andere te breien, simpel patroon van beginnen met achterpoten, samenvoegen en door tot de kop klaar is, voorpoten apart. Ik brei wel een snuit met verkorte naalden. Het patroon stond in Burda Verena en die bladen heb ik allemaal weggegeven, maar dit patroon nog even geprint. Ik heb allerlei berenkleuren van zolder gehaald, het moet een hele familie worden. Ogen maak ik dan van grote bruine en kleine zwarte knopen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2021 om 12:11
Is dat beren tel spelletje er bij jullie nog ? Dan hebben ze heel wat te tellen .
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2021 om 12:14
Hier hebben ze een ander spelletje verzonnen .

In de etalage twee opstellingen gemaakt die erg op elkaar lijken .

Je moet de verschillen zoeken .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2021 om 16:11
Ik geloof niet dat er nog beren geteld worden. Ik hoorde wel van een poezentelspel voor oudere kinderen, die niet meer in teddyberen geloven. Dat is ook leuk, met echte en pluche katten. Ik bewaar de beren, eventueel met rinkeltje erin, voor als er baby's worden geboren in mijn omgeving. Dekentje en speenkoord erbij, klaar. Ik heb ook rammelaar-patronen gevonden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 10:00
de fout in het vest is hersteld, het tweede voorpand staat op de pennen; hoeraaaaa LOL
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 10:10
Ik heb nergens meer zin in ,ik word bijna depressief van al die narigheid in ons land .

En dan werkt dat trieste weer ook niet mee.
Ga het maar eens met een kopje koffie proberen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 10:26
@Mutti, ik hoop dat je vitamine D slikt - dat helpt tegen de ergste somberheid. Maar ik ben het met je eens, soms wil je het journaal gewoon
niet zien, of de NOS site niet bekijken. Ik ben blij met leuk nieuws, maar dat nieuws krijgt weinig aandacht.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 10:38
dames dames toch

-ik luister al jaren maar een of twee keer per dag naar radio nieuws. die beelden van tv heb ik er niet bij nodig om me al die ellende te kunnen voorstellen
-verder houd ik mijn wereldje zo klein dat ik het kan behappen. wat heb ik aan alle ellende van 'de rest van de wereld' als ik er toch niks aan kan veranderen?
-ik doe zoveel mogelijk dingen die ik fijn vind om te doen. dingen die ik al jaren en soms al m'n hele leven doe en die me vertrouwd zijn; dat geeft me hou vast en rust
-en ik doe veel voor anderen, even helpen, taartjes bakken, even bellen hoe gaat het. zo weet ik dat ik heb gedaan wat ik kan in de wereld direct om me heen, dat geeft mij ook een goed gevoel.

ik weet niet of jullie hier iets aan hebben....mij helpt het overal doorheen te komen Smile
vitamine D overigens, helpt ook in de corona om minder zware ziekteverschijnselen te krijgen


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 11:58
Ik slik het hele jaar door 4 vitamine D pareltjes, 2 bij het ontbijt, twee in de avond. We hebben nu 's zomers wel veel zon, maar er waren tijden, dat je hem niet zag. Veel nieuws volg ik niet. Ik verwacht wel, dat Trump volgende week in de bajes zit. Belastingontduiking, aanzetten tot opstand en geweld en vast nog veel meer. Nu hebben de Amerikanen wel luxe petoeten, ik weet nog dat Martha Stewart gewoon haar tv programma kon opnemen in de tijd dat ze zat voor handelen met voorkennis.

Ik brei en haak juist om sombere gedachten te vermijden. Met al dat op steken letten en toeren tellen, is mijn hoofd al druk bezig. En bezige handen kunnen niet snoep naar de mond brengen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 12:22
Magtelt Thumbs Up
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 12:55
Als mensen vinden dat ik een leuke hobby heb, zeg ik: Hoezo hobby? Het is spiritueel, meditatief, therapeutisch en creatief bezig zijn. En het houdt me van de straat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 14:03
Vitamine D slik ik al jaren vanwege botontkalking .
En ik moet ook niet zoveel naar het nieuws kijken .
Dat neem ik me dan ook voor ,maar dat lukt maar zelden

En dan hebben we de leeftijd dat er veel vrienden ,of
overlijden of naar een verpleeghuis moeten En dat zijn wij niet alleen ,maar in deze tijd kan je niemand bezoeken of naar een begrafenis .
Ik pak maar een boek en breipennen ,al is het momenteel veel achteruit breien ,maar dat is ook breien ..
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 17:35
Hebben jullie de knal gehoord waarmee het kabinet viel? Ik vond het niet eens echt nieuws, het werd zo saai gebracht.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 18:49
Is het in Belgie niet dan in Nederland maar altijd is er wel iets gaande ...och blij dat we niet in Amerika wonen met Trumke🤪
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 18:51
Ooo en Ik ben volop aan t sokken breien geeft mij rust😇
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 18:58
Het is ook geen harde knal .
Het is een plofje

Over een paar maanden zitten de meesten weer op het pluche .



Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 19:18
Ik moet altijd lachen om die schertsfiguur in Den Haag, die alvast verklapt wat later in de persconferentie duidelijk gemaakt wordt. Ik vrees voor de verkiezing, net zoals toen met Trump, dat juist de mensen die alle macht aan Rutte willen geven, wél gaan stemmen, en dat de anderen denken, dat het toch niet helpt. Trump gaat trouwens in Florida wonen, maar daar weet justitie en belastingdienst hem vast wel te vinden. Laat hem maar zakkies plakken de komende tijd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 19:31
Misschien kunnen ze hem beter iets nuttigs laten doen voor de armste Amerikanen .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2021 om 09:40
Zijn geld verdelen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 7071727374 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns