Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Op de naald...

 Reageer Reageer Pagina  <1 45678 85>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 12:33
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ik had bedacht dat ik een vest wilde en dat ik het van boven naar beneden wilde maken. Ik zit nu een beetje te friemelen om te kijken
of ik het patroon goed (naar mijn zin) kan krijgen. Ik wil die aparte Bep boord proberen, en ik vraag me af of het niet op de machine kan LOL

Denk het niet en dus bedenk ik me nu, wil ik dit wel . . . oftewel het zit in het hoofd en staat nog niet op de pennen


Waarom wil je het .... ....van boven naar beneden maken? Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Van boven naar beneden....met Bep boord....op de machine....pff....dit alles zou mij nachtmerries bezorgen!

Weet je zeker dat je dit wil...
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 13:57
Veel begonnen en weinig afgewerkt,was een beetje te stoer bezig....effe rust pauze en terug aan de slag,zou zo graag een groot pixeldeken haken pff eerst de rest 😚
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 15:04
Pareltje, gewoon een werklijstje maken van al je projecten. Bovenaan zetten: werklijst maken, dan kun je alvast één afstrepen. De rest komt ook wel af.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 15:15
Na de post eerder eens zitten denken wat ik nog wil maken...
En ja hoor daar is het idee al...
De winterjas naar het patroon van Creachick...
Die vind ik zo gaaf alleen dan in een andere kleur...
Heb voor grijs gekozen aangezien ik altijd al voor zwart kies...
De maten opgemeten en geschreven en eerst maar even een proefstukje haken...
Voordeel aan dit project is dat de zomer nog moet beginnen dus voor het winter is ik nog een hoop tijd heb...
Een lekker projectje van heeft geen haast meters maken en alleen maar hetzelfde...
Dus blik op oneindig en haken maar...
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 15:39
Originally posted by Haarlemmertje Haarlemmertje wrote:

Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ik had bedacht dat ik een vest wilde en dat ik het van boven naar beneden wilde maken. Ik zit nu een beetje te friemelen om te kijken
of ik het patroon goed (naar mijn zin) kan krijgen. Ik wil die aparte Bep boord proberen, en ik vraag me af of het niet op de machine kan LOL

Denk het niet en dus bedenk ik me nu, wil ik dit wel . . . oftewel het zit in het hoofd en staat nog niet op de pennen


Waarom wil je het .... ....van boven naar beneden maken? Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Van boven naar beneden....met Bep boord....op de machine....pff....dit alles zou mij nachtmerries bezorgen!

Weet je zeker dat je dit wil...
Weet ik veel waarom ik dat wil, maar ik weet toch al dat ik het niet op de machine ga doen. Ik denk altijd aan de machine als het
alleen maar rechtuit is, ik vind dat echt heeeeel vermoeiend. Maar zoals ik al zei - mij denkt nog LOL
Naast mij een bol wol ter inspiratie . . .
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 18:54
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Originally posted by Haarlemmertje Haarlemmertje wrote:

Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ik had bedacht dat ik een vest wilde en dat ik het van boven naar beneden wilde maken. Ik zit nu een beetje te friemelen om te kijken

of ik het patroon goed (naar mijn zin) kan krijgen. Ik wil die aparte Bep boord proberen, en ik vraag me af of het niet op de machine kan LOL


Denk het niet en dus bedenk ik me nu, wil ik dit wel . . . oftewel het zit in het hoofd en staat nog niet op de pennen


Waarom wil je het .... ....van boven naar beneden maken? Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Van boven naar beneden....met Bep boord....op de machine....pff....dit alles zou mij nachtmerries bezorgen!

Weet je zeker dat je dit wil...
Weet ik veel waarom ik dat wil, maar ik weet toch al dat ik het niet op de machine ga doen. Ik denk altijd aan de machine als het
alleen maar rechtuit is, ik vind dat echt heeeeel vermoeiend. Maar zoals ik al zei - mij denkt nog LOL

Naast mij een bol wol ter inspiratie . . .


Ik vind rechtuit juist heerlijk op de naalden....zicht op oneindig. verstand op nul!

Je krijgt vast een goed ingeving hoe of wat je wil gaan doen

Ik heb je blog gezien...leuk. Wat ben je een veelzijdig mens!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 19:16
Originally posted by Haarlemmertje Haarlemmertje wrote:

Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Originally posted by Haarlemmertje Haarlemmertje wrote:

Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ik had bedacht dat ik een vest wilde en dat ik het van boven naar beneden wilde maken. Ik zit nu een beetje te friemelen om te kijken

of ik het patroon goed (naar mijn zin) kan krijgen. Ik wil die aparte Bep boord proberen, en ik vraag me af of het niet op de machine kan LOL


Denk het niet en dus bedenk ik me nu, wil ik dit wel . . . oftewel het zit in het hoofd en staat nog niet op de pennen


Waarom wil je het .... ....van boven naar beneden maken? Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Van boven naar beneden....met Bep boord....op de machine....pff....dit alles zou mij nachtmerries bezorgen!

Weet je zeker dat je dit wil...
Weet ik veel waarom ik dat wil, maar ik weet toch al dat ik het niet op de machine ga doen. Ik denk altijd aan de machine als het
alleen maar rechtuit is, ik vind dat echt heeeeel vermoeiend. Maar zoals ik al zei - mij denkt nog LOL

Naast mij een bol wol ter inspiratie . . .


Ik vind rechtuit juist heerlijk op de naalden....zicht op oneindig. verstand op nul!

Je krijgt vast een goed ingeving hoe of wat je wil gaan doen

Ik heb je blog gezien...leuk. Wat ben je een veelzijdig mens!



dit vind ik dus niet gemakkelijk lezen, elke keer herhalen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 21:34
Ik stop er acuut mee LOL ik heb jou net nog ge-quote - Ojee. Maar een kleine quote mag toch nog wel hè ? LOL
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 22:01
tuurlijk dat dat mag. Iedereen doet wat hij wil maar ik vind dat dus niet gemakkelijk lezen zo. En zeker niet als het antwoord erop de volgende post al is. Als er nu 2 bladzijden zouden tussenzitten of het gaat in een keer ergens anders over dan durf ik ook wel quoten. Maar nogmaals het is niet omdat ik dat niet gemakkelijk lezen vind dat een ander dat ook moet vinden.

Maar als er zo gequotet wordt beslaat het antwoord een paar pagina's vooraleer je echt het antwoord kan lezen en dan haak ik af.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 23:18


Ik zal er rekening mee houden!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 23:43
dat vind ik heel lief, maar als gij liever verder quote dan quote gij gewoon verder, en dan sla ik dat gewoon over.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2017 om 08:15
Ben bezig met een lappen pop als pinguin en mutsen
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2017 om 08:17
Nou het begin is gemaakt...
Twijfelde nog tussen 2 kleuren en heb nu besloten dat hij 2 kleurig gaat worden...
De eerste 5 toeren zijn gemaakt...
Maar ohhh...het stond er al bij vermeld het haakt voor geen meter...
Haken met 2 draden tegelijkertijd en op haaknaald 4 pfff...
Niet te lang achter elkaar door werken hieraan want het vergt wel een paar spierballen...
Nou moet ik wel zeggen dat het resultaat na 5 toeren er al wel is en ik nu al in mijn nopjes ben...
Weer een project gestart en heb nog zoveel wat nog af moet...
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2017 om 19:04
Ik ben benieuwd...Suziesfreubels....kun je een link plaatsen zodat ik kan zien wat je gaat maken?
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2017 om 19:08
Ik geloof dat ik hem al gevonden heb....die paars/roze jas.

Gewaagd projectje, hoor! Succes...
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2017 om 08:02
Inderdaad de paars/roze jas...
Heb de eerste toeren al gemaakt en weet dat het echt een spierballen kweker is...
Dubbeldraads haken met een naald 4 wordt heel mooi...
Maar ook erg stijf en stug...
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2017 om 10:12
Even snel een fotootje getrokken...

Ben nu al benieuwd naar het eindresultaat...
Gelukkig is het nog lang geen winter...
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2017 om 11:29
ziet er al wel heel mooi uit. Stijf en stug heeft 1 groot voordeel in de winter : je gaat niet helemaal plat onderuit dan.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2017 om 11:47
Ik zal Haarlemmertje niet kwooten, maar wel antwoord geven. Ik ben dol op gefriemel met gewone poppen, geen Barbies. En patronen heb ik zat, maar ik ben te eigenwijs om die nauwkeurig te volgen, ik ontwerp zelf. Ik ga ze vandaag opsturen, toevallig ook naar Haarlem en dan kan de kraamvrouw er een bordje bijzetten: Die zain van Magtelt. De foto's heeft ze al.

En ik heb al een nieuwe groep poppen in de huiskamer liggen in diverse stadia van naaktheid.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2017 om 12:04
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 45678 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns