Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenwolwinkels in Amsterdam

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Petra T. View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 736
Direct Link To This Post Posted: 05 April 2008 om 19:37
De Hema is gestopt met brei-artikelen. Vroeger hadden ze schappen vol met wol, naalden, zelfs een eigen breiboek ieder jaar. Maar dat is al jaren verleden tijd. Jammer.

Hier is het wisselend weer: vanmiddag scheen de zon, lekker warm (wel met een dikke trui) in de tuin gezeten. Een half uur later kletterde de hagel naar beneden. Het schommelt in Overijssel tussen de 2 en 12 graden, soms iets warmer.
Maar dat kan later deze maand zo omslaan naar 20 graden.

De zomertijd is een week geleden weer ingegaan. De klok een uur vooruit, dus de avonden weer langer licht.
Bij winteravonden brei en haak ik in ieder geval meer.
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com
Back to Top
Hadas View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2008
Locatie: Israel
Status: Offline
Points: 22
Direct Link To This Post Posted: 05 April 2008 om 19:59

Hallo Petra,

Ik heb nu pas gesnapt dat "duizendpoot" niet een user name of zo is, maar een titel in hobbydoos voor iemand die veel reageert   Toen ik voor de 2e keer een reaktie las van iemand hier onder wiens naam ook duizendpoot stond, dacht ik nou, die heeft net zo een naam als een ander. En nou ben jij ook zie ik duizendpoot dus nu is er een lichtje bij me opgegaan...

Jammer dat de Hema geen handwerkspullen meer verkoopt! Maar washandjes toch wel, neem ik aan. Ik koop altijd een paar washandjes als ik in Holland ben.

Groetjes en hopelijk hebben jullie morgen mooi weer. Dorith

Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 November 2007
Status: Offline
Points: 2403
Direct Link To This Post Posted: 05 April 2008 om 21:02
Originally posted by Hadas Hadas wrote:

Hallo Petra,

Ik heb nu pas gesnapt dat "duizendpoot" niet een user name of zo is, maar een titel in hobbydoos voor iemand die veel reageert   Toen ik voor de 2e keer een reaktie las van iemand hier onder wiens naam ook duizendpoot stond, dacht ik nou, die heeft net zo een naam als een ander. En nou ben jij ook zie ik duizendpoot dus nu is er een lichtje bij me opgegaan...

Jammer dat de Hema geen handwerkspullen meer verkoopt! Maar washandjes toch wel, neem ik aan. Ik koop altijd een paar washandjes als ik in Holland ben.

Groetjes en hopelijk hebben jullie morgen mooi weer. Dorith

Geeft niet Dorith, wij zijn toch in feite allemaal een beetje duizendpoot of soms zouden we dat willen zijn. Hadden we meer pootjes (handen) en konden we dus nog meer ideeën uitvoeren. Werd onze lijst to do wat korter.

Maar washandjes genoeg bij de Hema hoor en nog lekker zacht ook. Gek he, dat een washandje zo'n typisch hollands produkt is en het is zo'n handig ding.

Groetjes,
Dorine
Back to Top
huppel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 11 Oktober 2006
Locatie: Germany
Status: Offline
Points: 350
Direct Link To This Post Posted: 05 April 2008 om 21:44
Heeft de bijenkorf nog breigaren? Vroeger hadden ze prachtig garen. maar ik ben al 13 jaar weg uit Nederland.
Back to Top
Petra T. View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 736
Direct Link To This Post Posted: 05 April 2008 om 21:52
Originally posted by Dikky Dikky wrote:

Gek he, dat een washandje zo'n typisch hollands produkt is en het is zo'n handig ding.



De enkele keer dat wij in het buitenland in een hotel duiken, nemen we altijd onze eigen washanden mee. Eigenwijs of niet, ik kan niet zonder.
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns